بازدید 5079

افزایش شمار قربانیان کرونایی در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته بیش از ۱۷۹ هزار نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 07 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسيما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۷۹ هزار و ۷۵۶ نفر دیگر در این کشور به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند. براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، با افزوده شدن حدود ۱۸۰ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور به ۱۴ میلیون و ۱۵ هزار و ۶۵ نفر رسیده است.

براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در هفته گذشته، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا بوده اند که بالاترین میزان ابتلای هفتگی از آغاز همه گیری کرونا در این کشور محسوب می‌شود. براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان انگلیس، در ۲۴ ساعت اخیر همچنین ۲۳۱ نفر به علت ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس، جان باختند.

با افزوده شدن شمار قربانیان جدید کووید-۱۹، تعداد جان باختگان ناشی از ویروس کرونا به روایت دولت انگلیس به ۱۴۹ هزار و ۵۱۵ نفر رسید. دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده باشند، قربانی کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس حدود سه هفته پیش شمار جان باختگان کرونا در این کشور را بیش از ۱۷۳ هزار نفر اعلام کرد. سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام کرد اکنون ۱۷ هزار و ۹۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های انگلیس بستری هستند که از این تعداد، ۸۷۵ بیمار با دستگاه‌های کمک تنفسی تحت درمان قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری