به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سید مهدی سلیم بهرامی مدیر امور شعب منطقه در این جلسه نوآوری و چابکی را راهی برای برآورد نیاز مشتری دانست و گفت: همه کارکنان باید با بهره گیری از فرصت ها، همیشه یک گام از سایر رقبا جلوتر باشند تا به نتایج مطلوب برسند.
در ادامه جلسه عبدالقیوم یمرلی معاون اجرائی منطقه به توضیح اجمالی آمار و عملکرد شعب و اهداف بدست آمده پرداخت و با تأکید به موضوعاتی از قبیل دقت در انجام امور حقوقی و مطالباتی، ثبت وکالت نامه ها در سامانه کاوش، مطالعه مجدد دستورالعمل ها و بخش نامه های ابلاغ شده، نسبت به تبیین عملکرد شعب در این خصوص پرداخت.