بازدید فرمانده ارتش پاکستان از حصارکشی مرز با ایران

فرمانده ارتش پاکستان با سفر به «تربت» واقع در ایالت بلوچستان در جنوب غرب این کشور، در جریان پیشرفت‌های صورت گرفته درخصوص حصارکشی نوار مشترک مرزی با جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۶۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸ 30 January 2022
|
14410 بازدید
|
۲
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، ژنرال «قمر جاوید باجوا» امروز (شنبه) با حضور در بخش‌هایی از منطقه مرزی 'تربت' آخرین تحولات مرتبط با امور امنیتی و فرآیند حصارکشی مرز‌های مشترک با ایران را مورد بررسی قرار داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز شنبه شب اعلام کرد که ژنرال باجوا در جریان سفر به ایالت بلوچستان، تحولات مربوط به حصارکشی مرز‌ها را بررسی کرد.

بازدید فرمانده ارتش پاکستان از روند حصارکشی نوار مرزی مشترک با ایران

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: فرماندهان نظامی طیف گسترده مرتبط با حصارکشی مرزی را در جریان دیدار با ژنرال باجوا تشریح کردند. اوضاع امنیتی در مرز و ایالت بلوچستان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش‌تر سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد که این کشور ۷۱ درصد از طرح حصارکشی مرز‌های مشترک خود با جمهوری اسلامی ایران را تکمیل کرده است.

سرلشکر «بابر افتخار» اواسط دیماه امسال در یک کنفرانس خبری گفت: صلح و امنیت هدف اصلی حصارکشی مرز‌ها است و این طرح به وقت خود ادامه خواهد یافت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
لطفا فقط رو مرز باشه مث دیوار مرزی با افغانستان نباشه.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خدایی ما اینقدر بدبخت شده ایم که کشور فقیری مثل پاکستان مرز خود با ایران را حصار کشی می کند؟. انور هم ترکیه و بعدا کشور دیگر .. چه شده ما را
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟