واکنش همتی به سخنان رئیس جمهور؛ تدابیر درست اقتصادی باید داشت

رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: رفع دغدغه رئیس جمهور محترم و بهبود معیشت مردم درگرو تدابیر درست اقتصادی، رفع موانع کسب وکار و در رأس همه انها تحریم است.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۳۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 28 April 2022
|
5440 بازدید

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد پنجشنبه در نشست خبری پایان سفر به استان قزوین گفت: واقعا هر شب که به منزل می‌روم شاید تا پاسی از شب تلفن‌های بنده فقط در ارتباط با مساله وضعیت قیمت‌ها و مدیریت بازار با هدف حمایت از معیشت و زندگی مردم است. وعده ما با مردم عزیز این است که کارهایی که باید انجام شود با آنها در میان بگذاریم و غیابا تصمیم نگیریم. لذا به وزرا تاکید کردیم  اطلاعات لازم را به مردم بدهند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ پس از این اظهارات رئیس جمهور، عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در حساب کاربری توییتری خود در این باره نوشت: 

"آقای رئیسی فرموده اند؛ تا پاسی ازشب دغدغه بازار و قیمتها را دارند. از نظرعلم اقتصاد؛ قیمتها تحت تأثیر کشش تقاضا و  فشار عرضه بوده و نماد تعادل بازار هستند. رفع دغدغه رئیس جمهور محترم و بهبودمعیشت مردم درگرو تدابیر درست اقتصادی، رفع موانع کسب وکار و در رأس همه انها تحریم است."

واکنش همتی به سخنان رئیس جمهور؛ تدابیر درست اقتصادی باید داشت

 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟