میرشاد ماجدی بدون رای مجمع رئیس فدراسیون شد!

کاش ماجدی به حق رای اعضای مجمع و همچنین حق رقابت سایر کاندیداهای ریاست احترام بگذارد و اینطور علنی خود را پیشاپیش رئیس فدراسیون قلمداد نکند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ 01 July 2022
|
4933 بازدید

در حالی که دو ماه تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال باقی مانده، میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون از همین حالا خودش را رئیس فدراسیون فوتبال معرفی می کند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال دیروز برای حضور در مراسم ختم پدر یکی از اهالی رسانه و همدردی با محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سفارش بنر داد و در کمال تعجب خودش را به جای سرپرست موقت فدراسیون، رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کرد.

طبق فراخوان منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون برای تعیین رئیس و دو نایب رئیس و یک عضو هیات رئیسه روز هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود و بسیاری از کارشناسان مدعی هستند میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون که به صورت موقت عهده دار این منصب است برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون حتماً باید از منصب سرپرستی استعفا کند اما میرشاد ماجدی نه تنها خیال استعفا ندارد بلکه از همین حالا خودش را رئیس فدراسیون معرفی می کند. 

کاش ماجدی به حق رای اعضای مجمع و همچنین حق رقابت سایر کاندیداهای ریاست احترام بگذارد و اینطور علنی خود را پیشاپیش رئیس فدراسیون قلمداد نکند.

در این میان طرفداری نوشته میرشاد ماجدی مثل خیلی ها بنری سفارش داده و در کمال تعجب زیر این پیام تسلیت، خودش را رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کرده است. این در حالی است که او در حال حاضر سرپرست موقت فدراسیون فوتبال است، نه رئیس فدراسیون!

شاید میرشاد ماجدی مدعی شود که این بنر را کارکنان فدراسیون سفارش داده‌اند و اشتباه از سوی آنها بوده است اما او شخصا در مراسم مسجد میدان کاج سعادت‌آباد شرکت کرد و می‌توانست دستور به اصلاح این اشتباه یا برکندن بنر را بدهد اما حداقل ماجرا این است که از این موضوع بدش نیامده و بر عنوان ریاست برای خودش صحه گذاشته است.

میرشاد ماجدی بدون رای مجمع رئیس فدراسیون شد!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟