خبر

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا شد

پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 04 September 2022
|
18039 بازدید

گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پریا شهریاری که طی روزهای گذشته گمانه زنی‌های زیادی در خصوص جایگزینی او به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون به گوش می‌رسید، به عضویت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال درآمد.

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا شد

در روزهای اخیر و بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، شایعات زیادی در مورد پیشنهاد نایب رئیسی سوم به پریا شهریاری مطرح شده است، پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.

شهریاری که پیش از این ۱۹ سال به طور مستمر به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال ایران مدیریت می‌کرد و بعد از استعفا از این سمت، ۳ ماه نیز در سازمان لیگ به عنوان مدیرفنی و توسعه مشغول به کار بود، بعد از قطع همکاری با فدراسیون ایران، به عنوان اولین مدیر زن ایرانی وارد مقر فیفا شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟