کامبک تارتار مقابل آبادان و عبور سخت آلومینیوم از قعرنشین

کد خبر: ۱۱۵۷۱۴۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 30 December 2022
|
2978 بازدید

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در نخستین بازی ذوب آهن در مصاف خانگی دو گل از نفت آبادان عقب افتاد اما در نیمه دوم کامبک زد و حداقل در زمین خود نباخت.

 

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

ذوب آهن ۲ - نفت آبادان ۲ 

مکان: ورزشگاه نقش جهان

گل: محمد طیبی (دقیقه ۵۸) و محمد حسین باصری (دقیقه ۶۵) برای صنعت نفت و آرمان اکوان (دقیقه ۷۶) و ابوالفضل طاهرنژاد (دقیقه ۱+۹۰) برای ذوب آهن

شرح گل: ارسال حکیم انصاری از روی ضربه ایستگاهی از جناح راست در مقابل دروازه به محمد طیبی رسید و او دروازه ذوب آهن را باز کرد. (دقیقه ۵۸)

اشتباه مدافع ذوب آهن در دادن پاس رو به عقب باعث شد که باصری در موقعیتی که تنها یک مدافع سبزپوش در کنارش بودن صاحب توپ شود. او با پیش‌روی به سمت دروازه ذوب آهن و زدن ضربه‌ای زیبا دروازه فرعباسی را برای بار دوم باز کند. (دقیقه ۶۵)

پرتاب‌های بلند خاص نادر محمدی بالاخره جواب داد و ارسال او روی سر آرمان اکوان فرود آمد تا این بازیکن بتواند دروازه صنعت نفت را باز کند. (دقیقه ۷۶)

شوت ابوالفضل طاهرنژاد در میان مدافعان صنعت نفت پس از برخورد به یکی از آن‌ها به گوشه دروازه صنعت نفت رفت تا ذوب آهن بتواند به این بازی برگردد. (دقیقه ۱+۹۰)

ذوب آهن با ابن تساوی، در جدول لیگ با ۱۸ امتیاز رتبه هشتم را تصاحب کرد. صنعت نفت آبادان هم رتبه پانزدهم را با ۱۰ امتیاز در اختیار دارد.

 

نفت مسجد سلیمان صفر - آلومینیوم اراک یک

مکان: ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

گل: محمدرضا آزادی (دقیقه ۱۸) برای آلومینیوم

شرح گل: ارسال کرنر امین جهان کهن به تیر دوم نفت مسجد سلیمان به محمدرضا آزادی رسید و او به راحتی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد. (دقیقه ۱۸)

کامبک تارتار مقابل آبادان و عبور سخت آلومینیوم از قعرنشین

جدول رده‌بندی: نفت مسجد سلیمان با یک شکست دیگر در رده شانزدهم با ۹ امتیاز قبلی باقی ماند اما این تیم قعرنشین آلومینیوم میزبان را زجر داد و بازی جسوری ارایه داد. آلومینیوم اراک هم در جدول به رتبه پنجم با ۱۹ امتیاز رسید که نشان از عملکرد خوب مهدی رحمتی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟