تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان قزوین - کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان قزوین - کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 12 June 2023
|
4954 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها، رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان قزوین - کرج خبر داد.  وی ادامه داد: در مسیر این تصادف، مقابل پمپ بنزین وحدت دو، ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد داشتند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۳٠ یکشنبه ۲۱ خرداد ماه، در لاین شمالی اتوبان قزوین کرج، پس از شهر محمدیه ۳۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

 وی ادامه داد: در مسیر این تصادف، مقابل پمپ بنزین وحدت دو، ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد داشتند که تاکنون این تصادف یک فوتی داشته است.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.

دو فوتی و ۱۵ مصدوم در پی تصاوف زنجیره‌ای

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام حادثه به اورژانس پایگاه‌های محمدیه یک و ۲، عوارضی ۲ و مهرگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بعد از حضور در محل حادثه مصدومان بر اساس میزان جراحت وارده ارزیابی و دسته بندی شدند، افزود: این حادثه ۱۵ مصدوم داشت که ۶ مصدوم به بیمارستان شهید رجایی، ۴ مصدوم بیمارستان رازی و ۵ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین یادآور شد: متأسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

گفتنی است پلیس راه استان قزوین تعداد اولیه نفرات فوت شده را یک نفر اعلام کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...