بازدید 4283

بازار شایعه در پرسپولیس؛ از حمدالله تا بونجاح

احتمالا در روزهای آتی نام عمر خربین، الونگا ، عمر سوما و همه مهاجرانی که طی سال‌های اخیر به تیم‌های ایرانی خوب گل زده‌اند، ردیف خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 24 June 2023

شایعات نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای پرکردن جای خالی خط حمله این تیم به گزینه‌های جالبی رسیده است؛ این بار بغداد بونجاح!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته های گذشته ابتدا نام عبدالرزاق حمدالله گلزن سرشناس تیم الاتحاد عربستان به عنوان گزینه تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح شد.

بازیکنی زهردار که همچنان در عربستان خواهان دارد و باشگاه الاتحاد نیز به ادامه همکاری با این بازیکن علاقمند است. چند روز از این شایعه گذشت و نام حمدالله کمرنگ و سپس ناپدید شد. دیگر کسی از پیوستن او به پرسپولیس حرف نمی زد و همکاری عبدالرزاق با قرمزها در حد همان شایعه و فضای مجازی باقی ماند.

حالا اما از روز گذشته نام عجیب تری به گوش می رسد؛ تیتر توافق اولیه پرسپولیس با بغداد بونجاح در فضای مجازی چرخید. بغداد بونجاح هنوز بازیکن السد است و 31 سال سن دارد. ارزش بونجاح در سایت ترنسفرمارکت 4 میلیون یورو ثبت شده است که همین رقم باعث می شود توافق اولیه پرسپولیس با این بازیکن صرفا یک شایعه ساختگی برای بیشتر دیده شدن برخی کانال های تلگرامی باشد.

احتمالا در روزهای آتی نام عمر خربین، الونگا ، عمر سوما و همه مهاجرانی که طی سال‌های اخیر به تیم‌های ایرانی خوب گل زده‌اند، ردیف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات