بازدید 5749
۴

«توفان الاقصی» خواب رژیم اسرائیل را پراند

گردان‌های القسام با اعلام این خبر تاکید کردند که عملیات«توفان الاقصی» در واکنش به یورش‌های گسترده اخیر شهرک نشینان به مسجد الاقصی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به این مسجد انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 07 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از جماران ، صبح امروز گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس  اعلام کرد که عملیات«توفان الاقصی» علیه رژیم اشغالگر با شلیک هزاران موشک آغاز شد.

گردان‌های القسام با اعلام این خبر تاکید کردند که عملیات«توفان الاقصی» در واکنش به یورش‌های گسترده اخیر شهرک نشینان به مسجد الاقصی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به این مسجد انجام شده است. تا این لحظه دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به این عملیات پیوسته‌اند. در این عملیات نیروهای حماس توانستند ده‌ها صهیونیست را به اسارت بگیرند. همچنین کنترل تعدادی از شهرک‌های غلاف غزه را در دست گرفته‌اند.  در این عملیات ده‌ها صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند. برخی از منابع خبری از کشته و زخمی شدن بیش از 250 نفر تا این لحظه خبر داده اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در واکنش به این عملیات گفت:  صبح امروز حماس حمله‌ای را به اسرائیل انجام داد و من دستور دادم که شهرک‌های اسرائیلی را از «خرابکاران» پاکسازی کنند. من دستور به کارگیری نیروهای ذخیره را دادم. ما با قدرتی که دشمنان اسرائیل قبل از آن چنین قدرتی را ندیده باشند پاسخ خواهیم داد. ما در وضعیت جنگ هستیم نه در عملیات نظامی یا یک دور درگیری. ما در جنگ هستیم. من از شهروندان می‌خواهم به دستورات گوش کنند. ما در این جنگ پیروز خواهیم شد.

همزمان با پیشروی حماس در مناطق شهرک نشین و تهدید اسرائیل برای مقابله به مثل، ساکنان غزه در حال دور شدن از مناطق مرزی و پناه گرفتن در نقاط دورتر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
اگر شدت حملات اینی هست که خبراش میرسه دعا کنید کار اسرائیل تمام بشه یا حداقل فلج بشه وگرنه .......
پاسخ ها
یی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چی تمام بشه تازه اسرائیل میخادشروع کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سيگنال دلار بازار، حكايت از بدبختي و فلاكت بيشتر است..
جوجه رو آخر پاییز میشمرن
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی