بازدید 3162

باشگاه بارسلونا صاحب ندارد!

تونی فریکسا از شیوه مدیریت خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونا به تندی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 25 October 2023

به گزارش تابناک، بارسلونا همچنان بیرون زمین فوتبال وضعیتی بحرانی دارد. هر اندازه ژاوی توانسته فرم خوب بارسا در زمین فوتبال را حفظ کند و نتایج ورزشی خوبی بگیرد، در مدیریت شرایط خوب نیست و بارسا همچنان یکی از بزرگترین بدهکاران دنیای فوتبال است و مشکلات فرپلی مالی این تیم را تهدید می‌کند. 

هرچند اخیرا خوان لاپورتا (رئیس) و رومئو (مدیر اقتصادی) با خوشبینی از آینده حرف زدند، ولی تونی فریکسا، از مدیران سابق بارسا و کاندیدای ریاست این باشگاه، چندان امیدوار به نظر نمی‌رسد.

او به رادیو مارکا گفت: «الان ما واقعا نمی‌دانیم چه کسی مسئول و صاحب بارسلوناست. وضعیت باشگاه پیچیده است و مشخص نیست آنجا چگونه در مورد مسائل مهم تصمیم گیری می‌شود.»

فریکسا در مورد پرونده نگریرا گفت: «واقعا عجیب است. ۱۷ سال به نگریرا پول پرداخت شده و هیچ رئیسی نیز این جریان را قطع نکرد. باید پرسید چرا و به چه علت این پرداختی‌ها قطع نشد؟ اینجا ابهامات زیادی وجود دارد و همین قضیه باشگاه را وارد جدل قضایی کرده است.»

فریکسا به رابطه خوب لاپورتا و پرز نیز اشاره کرد: «لاپورتا از مادریدگرایی جمعی حرف می‌زند، ولی همه می‌دانیم او با پرز منافع مشترک دارد و این دو رابطه‌شان خیلی هم خوب است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات