به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ مدیریت تحول دیجیتال و مدیریت بازاریابی و تبلیغات این شرکت، طی حضور خود در دومین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» اقدامات، دستآوردها و برنامههای رو به توسعهی خود در عرصهی فنآوریهای دیجیتال را معرفی و در معرض مشاهدهی کارشناسان و علاقمندان این حوزه قرار دادند.
در این کنفرانس که با هماندیشی و تبیین دیدگاههای اندیشمندان علم اقتصاد، صاحبنظران عرصهی فنآوریهای دیجیتال و نوآور، مدیران ارشد بانکها و بیمهها، در 16 دیماه 1402 و در مرکز همایشهای صدا و سیمای ج.ا.ا برگزار شد، شرکت بیمه دی نیز در راستای بیمهداری نوین، به تبادل اطلاعات با سایر شرکتها، نخبگان و فرهیختگان حاضر در این کنفرانس پرداخته و در راستای پیشبُرد برنامههای دیجیتال محور خود اقدام به رایزنی با ایشان نمود.
گفتنی است؛ سید محمدرضا میرتاجالدینی نمایندهی مردم آذربایجان شرقی و یکی از سخنرانان این کنفرانس با حضور در غرفهی بیمه دی، از تسهیل و تسریع خدمتدهی بیمه دی به بیمهشدگان خود، به ویژه خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت از طریق اپلیکیشن «دِیدار» اطلاع یافته و اظهار امیدواری کرد؛ «خدمات نوآورانه در بستر دیجیتال بتواند آسایش و آرامش خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران را تأمین نماید.»
شایان ذکر است در این کنفرانس، مقالهای که از سوی بیمه دی باعنوان «کاربرد فنآوری اینترنت اشیاء در بیمههای درمان» ارائه شده بود، به عنوان مقالهی منتخب برگزیده و معرفی گردید. این مقاله توسط همکاران بیمه دی، خانمها سیما کیخانی، محیا عباسی و آقایان امیررضا نعمتاللهی، علیاکبر گلشنی اصل و وحیدرضا صفیخانی نگاشته شده است.