سرنوشت قهرمانی تراکتور در لیگ برتر در دستان دراگان اسکوچیچ؟

دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد و حالا هواداران این تیم به دنبال موفقیت با سرمربی کروات خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۷۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵ 09 July 2024
|
6223 بازدید
|
۷

سرنوشت قهرمانی تراکتور در لیگ برتر در دستان دراگان اسکوچیچ؟

به گزارش تابناک ورزشی، بالاخره انتظارها در تراکتور به پایان رسید و دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. مربی کرواتی که پس از موفقیت در تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ با کودتای چند بازیکن ملی‌پوش از سمتش اخراج شد تا کارلوس کی‌روش بار دیگر به نیمکت تیم ملی برسد.

هرچند نتایج تیم ملی در جام جهانی مورد انتظار نبود و کی‌روش پرتغالی بدترین نتیجه تاریخ ایران در جام جهانی را با شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلستان رقم زد و در دیدار مقابل آمریکا هم شکست خورد تا خاطرات خوش هواداران ایران از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با این شکست، به خاطره‌ای تلخ تبدیل شود. با این حال بسیاری معتقد بودند اگر اسکوچیچ در جایگاه خود مانده بود، نتایج قابل قبول‌تری از این مربی پرتغالی به دست می‌آورد.

حالا اسکوچیچ باید روی نیمکتی بنشیند که مربیان مختلف داخلی و خارجی روی آن قرار گرفتند تا بلکه بتوانند تراکتور را به قهرمانی برسانند. از تونی اولیویرا و مصطفی دنیزلی تا جان توشاک، پاکو خمز و حتی مربیانی چون امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی. با این حال هیچیک از این مربیان موفق نشدند سرخپوشان تبریزی را به قهرمانی لیگ برتر برساند و حاصل تلاش این سال‌های تراکتور دو قهرمانی جام حذفی در فصل ۹۳-۹۲ و ۹۹-۹۸ با تونی اولیویرا و ساکت الهامی بود.

بنابراین کار اسکوچیچ در تبریز چندان راحت نیست و این مربی روی نیمکت لرزانی هم خواهد نشست. جایگاه سرمربی تراکتور در تمام این سال‌ها که محمدرضا زنوزی به عنوان مالک باشگاه فعالیت کرده، چندان مستحکم نبوده و گاهی با کوچک‌ترین لغزش مربیان اخراج شده و نفر جدیدی هدایت تراکتور را به عهده گرفته است. با این حال شکی نیست که هواداران تراکتور یک آرزوی دیرینه دارند و آن هم رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر است که شاید حالا باید به قهرمان شدن تیم‌شان با دراگان اسکوچیچ امیدوار باشند.

سرمربی کروات تراکتور تی‌تی‌ها را جایی امیدوار خواهد کرد که توانست تیم ملی را از منجلابی بیرون کشیده و به جام جهانی ببرد که کمتر کسی حاضر بود در آن مقطع و پس از رفتن مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بنشیند. آن هم در شرایطی که اقبال کمی به اسکوچیچ وجود داشت و همین مسئله نیز جایگاه او را در تیم ملی سست کرد تا در نهایت ایران را ترک کند. اسکوچیچ پس از جدایی از تیم ملی ایران، به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال کرواسی فعالیت می‌کرد و حالا باید با انگیزه‌ای متفاوت تجربه‌ای سخت و پر چالش را در تبریز دنبال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
خیانت امثال طارمی و جهانبخش به تیم ملی بود رفتن اسکوچیچ و اومدن کی‌روش
رسول آواره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
سلام، اولا به جناب دراگان اسکوچیچ مربی بسیار ارزشمند و با شخصیت و با ادب عرض خوشامد داریم. ثانیا ضمن تبریک به هواداران تراکتور، از مدیریت و جناب زنوزی خواهشمندیم حتی در صورت عدم نتیجه گیری دیگر تغییرات زیادی در تیم ایجاد نشود و بدنبال حفظ ثبات و آرامش در تیم و جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم باشند. بلزیکنان خبرگزاری رسمی باشگاه باید بسیار فعال عمل کند تا احیانا بعضی از رسانه ها با تیترهای مغرضانه تراکتور را درگیر حاشیه نکنند. هواداران محترم هم کمی در رفتار خود دقت نمایند تا بهانه دست تیم‌های رقیب و حاشیه سازان ندهند. به امید قهرمانی تراکتور در لیگ و لیگ آسیا انشاالله
حمید صدریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
با سلام درود بر اسکوچیچ و زلاتکو دالیچ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
تیم ایران زمان این مربی به سبک رءال مادرید بازی می کرد بسیار منظم و تاکتیکی شناور بازی می کرد به جرات اگر تا الان بود موقعیت تیم ملی خیلی بهتر بود‌. فقط باخت ۲ بر ۰ مقابل کره بهانه ویران کننده ای دست مخالف ها داد. با این مربی باید منتظر قهرمانی تراکتور سازی تبریز باشیم.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
مشکل تراکتور سرمربس نیست .مشکل تراکتور سیاست غلط تصمیم گیران آن است تا زمانیکه حداقل 60 درصد بازیکنان و 100در صد مدیران تیم بومی نباشند هیچ وقت قهرمان نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
به اینها اضافه کنید : تراکتور مثل بیشتر تیم های مطرح تیم پایه ، تیم امید و مدرسه فوتبال ندارد . بیشتر بازیکنانی که جذب میکند افراد پا به سن گذاشته و کمتر مطرح هستند که با پول قرارداد یکی از اینها می توان ده ها بازیکن نوجوان و جوان پرورش داد .
ُسیدضیاءالدین مدرسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
این مقاله و تمام نظارت موافق اسکولیچ را ذخیره داشته باش تا پایان فصل جدید فوتبال که حتما تراکتور قهرمان میشه با این نامربی که پشت پرده جاده صاف کن داشت برا یمقابله با کی روش و مردم
خداحافظ لیگ برتر سلام لیگ 3 تراکتور آماده باش
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟