بازدید 5061
۵

فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود

کد خبر: ۱۲۳۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 20 April 2024

خبرگزاری فارس خواهان اجرای محرومیت تعلیقی دروازه‌بان استقلال به دلیل تمسخر حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از صحبت‌های شب گذشته حسینی، کاپیتان استقلال، که گفته بود «جریمه ۳۰۰ میلیونی را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار زن»، چند گزارش در رسانه‌های داخلی منتشر شده و در میان آنها، فارس خواستار اجرای محرومیت تعلیقی حسینی به اتهام «گردن‌کشی در برابر قانون» شده است.

فارس که ارگان رسانه‌ای سپاه پاسداران است، در یکی از این گزارش‌ها نوشته: «وقتی جرایم درنظر گرفته برای بازیکنان بازدارنده نیست، شأنیت مراجعی مانند کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال براحتی زیر سوال می رود و به نوعی به سخره گرفته می شود. در این باره در هیچ کجای فوتبال دنیا شاهد نیستیم که جریمه در نظر گرفته برای بازیکنان بازدارنده نباشد و بازیکنان پس از آن گردنکشی کنند.»

این رسانه در ادامه خواهان اجرایی‌شدن محرومیت تعلیقی دروازه‌بان استقلال شده و نوشته است: «در عرف انضباطی فوتبال وقتی بازیکنی اولین خلاف انضباطی را بعد از محرومیت تعلیقی انجام بدهد به صورت خودکار محرومیتش اجرایی می‌شود، بنابراین حسینی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می شود زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
درود بر حسینی
وقتی قانون فقط بر علیه استقلال اجرا می شود نتیجه اش همین می شود. !! دو هفته پیش بازیکن تیم سوگلی خبرگزاری فارس هوادار تیم آلومینیوم را کتک کرد کمیته انضباطی از او تقدیر کرد و حالا بخاطر رفتاری که دروازه بان تیم محبوب مردم ایران هیچ تقصیری در آن نداشته است با جریمه مواجه می شود!! تبعیض قائل نشوید تا قانون محترم بماند.
دم حسینی گرم.
جناب آقای خبرگزاری!
این به سخره گرفتن نیست. درک کن.
این حرکت پهلوانی ست برای احترام به هوادار. به مردم. به خواست مردم.
از محرومیت حسینی چی گیر شما میاد.
حتی هوادار تیم رقیب هم به این حرکت او با احترام نگاه میکنه.
ساحت ورزش جای نامردی نیست
عارف غلامی رو از فوتبال تو ایران محروم کردید ، ووریا رو بازنشسته زورکی کردید ، حالا نوبت سید حسین و هر کسیه که طرف مردم وایساده از بازیگر و کارگر و ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم