بازدید 63767
با تحولات منطقه و جهان

واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا

واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران، اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران، تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا و آغاز رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 24 April 2024

واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا

بین الملل تابناک: واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران، اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران، تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا و آغاز رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره برخی گزارش ها درباره احیای مذاکرات رفع تحریم ها و مذاکرات مستقیم میان تهران – واشنگتن گفت: « من در مورد راه‌های ارتباط خود با ایران اظهار نظر نمی‌کنم اما باید بگویم ما در حال مذاکره مستقیم با ایران در نیویورک یا هر جای دیگری در مورد برجام نیستیم.»

پاتل در پاسخ به سوال دیگری درباره گزارش حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا و وضعیت خبرنگاران و شبکه اینترنشنال گفت: نمی خواهم به هیچ بخش خاصی در گزارش حقوق بشر اشاره کنم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال با تکرار اتهامات ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: «اما همه می دانند که حکومت ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان تروریسم در جهان است. همزمان با این امر، حکومت ایران کاملا یک محیط آزاد و باز رسانه ای را نادیده می گیرد. شما در سه سال گذشته شاهد سرکوب شدید نهاد های رسانه، خبرنگاران و اهالی رسانه در ایران بوده اید. ما به انجام اقدامات برای مسوول ساختن حکومت ایران به دلیل نقض حقوق بشر و  خرابکارانه ادامه خواهیم داد.»

پیش از این، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم های واشنگتن علیه تهران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادعاهای ضد ایرانی اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا  دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دست داشتند، تحریم کرد.

 وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چند جانبه به هدف قرار دادن شرکت ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی ثبات کردن زیرساخت های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم ادعاهایش افزود: «بازیگران سایبری ایرانی با استفاده از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا  فیشینگ و دیگر  اقدامات علیه افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی، به هدف قرار دادن آمریکا  ادامه می‌دهند.»

این نهاد آمریکایی و اجرا کننده فشارهای اقتصادی واشنگتن علیه تهران مدعی شد: «شاخه سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، یکی از سازمان‌های دولتی ایران که پشت فعالیت‌های مخرب سایبری است، از طریق یک سری شرکت‌های سوری برای هدف قرار دادن  آمریکا و چندین کشور دیگر فعالیت می کند. اگرچه مدیریت شرکت و کارمندان آنها  می‌دانند که عملیات آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کند، اما بسیاری از مردم ایران نمی‌دانند که برخی از شرکت‌ها در ایران، مانند مهرسام اندیشه ساز نیک، به‌عنوان شرکت‌های سوری برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌شوند. مردم ایران باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرکت های خصوصی و کارکنان آنها برای رسیدن به اهداف غیرقانونی استفاده می کند.»

سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

 خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

آخرین بار در اوت ۲۰۱۹ یک هیات عالی رتبه کره شمالی به ایران سفر کرد. پیش از آن نیز وزیر امور خارجه کره شمالی در سال ۲۰۱۸ با هیاتی عازم تهران شده بود.

تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا

چند روز پس از تصویب بسته حمایتی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، اسرائیل و تایوان در مجلس نمایندگان آمریکا، مجلس سنا نیز این بسته را به تصویب رساند.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، مجلس سنای آمریکا روز گذشته، بسته کمک ۹۵ میلیارد دلاری حمایت از اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد. این بسته هفته گذشته پس از ماه‌ها تاخیر و اختلاف به تصویب مجلس نمایندگان رسید.

اکنون پس از تصویب این بسته در سنا، جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا نیز این قانون را امروز چهارشنبه امضا خواهد کرد.

به نوشته این شبکه خبری، تصویب این بسته پیروزی چشمگیری برای بایدن، دموکرات‌های کنگره و سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنا است که مدت‌ها برای ارسال کمک به اوکراین تلاش می‌کرد.

سناتور چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات‌های سنا و از حامیان تداوم حمایت از اوکراین، اندکی پیش از تصویب نهایی این بسته، گفت: «امشب، ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) از لحظه‌ای که اراده آمریکا را زیر سوال برد، پشیمان می‌شود».

این بسته شامل نزدیک به ۶۱ میلیارد دلار کمک به اوکراین، بیش از ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و ۸ میلیارد دلار برای منطقه هند و اقیانوسیه است.

بایدن نیز به دنبال تصویب این بسته حمایتی در سنا، در بیانیه ای این نهاد قانونگذار را تحسین کرد.

تصویب این بسته در مجلس نمایندگان آمریکا پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و فشار فزاینده نمایندگان محافظه‌کار مخالف تداوم کمک به اوکراین صورت گرفت که مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان را تهدید به برکناری کرده بودند.

کمک به اوکراین و اسرائیل پس از آن متوقف شد که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان و سنا ابتدا خواستار اقدام در مورد امنیت مرزها به ویژه مرز جنوبی با مکزیک شده بودند.

شومر نیز در بخش دیگری از سخنانش پس از تصویب این بسته در مجلس سنا گفت: من امشب برای رئیس جمهوری [ولودمیر] زلنسکی پیام گذاشتم. وی روز گذشته با من تماس گرفته و گفت: «من این کار را تمام‌شده می‌دانم». من هم به او گفتم: «برو و در جنگ پیروز شو».

زلنسکی نیز به دنبال تصویب این بسته در سنا، این مجلس را تحسین کرد و در پستی در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من امروز از سنای ایالات‌متحده برای تصویب کمک‌های حیاتی به اوکراین سپاسگزارم.

آغاز رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، روز (سه شنبه)آغاز شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶۵
در عکس پرجم ایران باید بالاتر باشه یا در یک سطح باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
سه کشور شرور دنیا یعنی روسیه، چین و کره شمالی با تهدیدات نظامی حود نسبت به سایر کشورها دنیا را به گند کشیده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
با کمک عظیم آمریکا به اوکراین، روسیه به زودی کیش و مات خواهد شد.
پوتین بهتر است از حالا دنبال سوراخ موش بگردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
در دشمنی با آمریکا خیری نیست.
اما دوستی با این کشور به نفع منافع ملی و کشورمان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
خطای دید است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
ناشناس ۱۱.۳۴ تا ۱۱.۳۹
خسته نمیشی هر روز اینا رو میزاری؟
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
مغز براندازان بعد از تصویب کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
با این کمک سنگین آمریکا، دیگه کار روسیه تمومه. پوتین به پایان سلام کن.

مغز براندازان وقتی می‌فهمن اوکراین تا حالا ۳۸۰ میلیارد دلار کمک دریافت کرده
مرگ بر روسیه، چین، کره شمالی
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین‌المللی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
کره شمالی دقیقا چه اقتصادی داره که هئیت اقتصادیش وارد ایران بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
متخصص انقد کامنت تکراری نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
۱۱:۳۴
تا
۱۱:۳۹
چقد گرفتی هرروز زیر اخبار اوکراین این کامنت هارو بذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
درود به شرفت واسه حرفی که زدی ۱۱:۳
واقعا بودن با آمریکا همش خیر و برکته بخدا قسم.
در رسانه ها فقط کم مونده فحش و دری وری بنویسند که در برخی از رسانه ها مثل اینستگرام براحتی هرچی دلشان بخواهد می نویسند
آنوقت این سران آمریکایی های بیشعور خودشان در کشورشان سرکوب می کنند می گویند ایران آزادی نیست
منظور از آزادی در افکار آنها این است که مردم بیرون بریزند و همه چیز را آتش بزنند و حکومت خود را ساقط کنند تا آمریکایی راحت بتوانند مملکت را چپاول کنند همجنس بازی را آزاد کنند مشروب خانه ها و قماربازی و فحشا آزاد باشد و جنگ و خونریزی راه بیندازند تا شرکت های دارو و اسلحه و ... آنها بیشتر سود کند
بله در کشور مشکلات اقتصادی و سیاسی وجود دارد اما نیت آنها از آزادی چیز دیگری است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
نه عزیزم منظورشون از آزادی دقیقا اینکه مثلا شما در آمریکا بر علیه دولت به خاطر حمایت از اسرائیل و جنایاتی که در غزه اتفاق میوفته بتونی تظاهرات کنی و نسبت به حمایت بی چون و چرای دولتمردانش از اسرائیل اعتراض علنی بکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
دوست عزیز همین الان شهروندانی در اسرائیل دارند ضد نتانیاهوی بیرحم تو خود اسرائیل تظاهرات میکنند که از کار برکنارش کنند به نظر شما اینها برای مشروب خانه ها و قمار بازی و فحشا دارند به نتانیاهو اعتراض می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
عزیزم همین الان در آمریکا کارمندان گوگل اخراج و بازداشت می کنند یا دختر نماینده مجلس آمریکا اعتراض کرده که چرا دانشجویان را اخراج یا دستگیر می کنید آن دختر اخراج کرده از دانشگاه
و فکر می کنید به چه دلیل؟ همگی به دلیل حمایت از فلسطین و یا انتقاد از سیاست آمریکا در حمایت از اسرائیل!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
منظور از از آزادی آزادی قلم ،آزادی احزاب، آزادی برگزاری تجمعات اعتراضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
منظور من بیشتر نیت ناپاک غربی ها در مورد آزادی است و گرنه تا حدودی حرف عزیزان درست و باید فضا برای آزادی بیان بازتر باشد
گفتگو با شییطان بزرگ از طرف سیدمحرومان جهان ؟ حاشا و کلاّّّّ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
نوبت به خودی ها رسیده دیگه شیطان بزرگ نیست دیگه پیروزی مقتدرانه تعریف میشه
آمریکایی های بدبخت ببین به چه روزی افتادن در افولی ابر قدرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
با نظر شما کاملا موافقم زیرا آمریکایی ها آنقدر بدبخت شده اند که به اربابان شما و آقازاده هایشان اجازه اقامت در کشورشان داده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
،کمک آمریکا به اکراین خرابی بیشتر کمک به اسراییل کمک به اشغالگر و نسلکشی
آقا اصلا تو چکار داری که بی حجابی باعث چشم چرانی و فحشا می شود یا نمی شود
اصلا فرض کن نمی شود
مهم این است که کسی که تو را خلق کرده به تو دستور یا سفارش کرده است

کسی هم که حجاب را رعایت می کند به این نیت رعایت کند که دستور خالق من است همان کسی که آب را برای من گوارا کرده و همه چیز را برای آرامش من مهیا کرده است

حجاب را یک موضوع حکومتی نه فرض کنید و نه حکومتی کنید

حجاب را فقط از دید شرعی ببینید چون در قانون نمی گنجند و اگر به قانون ربطش دهید مجبور هستید به اکثریت جامعه تکیه کنید که کم خواهید آورد
پاسخ ها
بیژن
| United States of America |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
مهم تر از همه اینه که شما قبول کنی که همه مثل خودت فکر نمیکنن و تو هم حق مطلق نیستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
بله من حق مطلق نیستم ضمن اینکه کاملا بدیهی و روشن است که همه مثل من فکر نمی کنند
.
وقتی دنیا با حق وتو در دست به اصطلاح ابرقدرت های خودخواه و بی منطق باشد
موشک ها و پهپادها و قدرت نظامی و اقتصادی قوی داشتن یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و اساسا قدرت وابسته بدرد نمی خورد

اسرائیل و امثال آن اگر قدرت هم داشته باشند وابسته است و اربابان آنها هم وقتی دیدند تبدیل به مهره سوخته و موی دماغ شدند آنها را رها می کنند
شاید در ظاهر مدافع آنها باشند اما آنها هم حساب و کتاب می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اینها که منفی دادند چه چیزی را تایید کردند؟
حق وتوی آمریکا یا عدالت آمریکا را در وحشی گری اسرائیل

اف بر شما
اگر در زمان یزید بودید حتما از یزید به جای امام حسین حمایت می کردید
سفر هیئت اقتصادی کره شمالی به ایران...



یا پیغمبر!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اومدن موشک و پهپاد بخرن بزنن تو سر غربگداها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
البته کره شمالی که اقتصادی نداره احتمالا همون هیئت موشکی هست اومدن معامله کنند برای تکنولوژیهای موشکی کشور ما هم که حسابی پول نفت رو داره میتونه خرج این چیزها بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
۱۲:۲۱
نابغه اونا خودشون موشک قاره پیما دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
قراره بمب اتمی را خودمون درست نکنیم که باعث گیر دادن غربی ها بشه و قرار شده برون سپاری کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
هر کشوری قابل رابطه اقتصادی است
جالب است .
علی باقری کنی مسول مذاکره نکردن است .
دموکرات ها همیشه میگن بیاین مذاکره بعد از اون طرف تحریم میکنن مثل اوباما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
حق
باید برن با مذاکره مشکلاتشون رو حل کنند سیاست موشکی نزدیک بود به جاهای باریک بکشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اگر آمریکا برجام را یک طرفه نقض نمیکرد مشکلات خیلی کمتر بود
مذاکره مستقیم بر روی خط امن سالهاست برای وضع تحریم و ایجاد مشکل برای ملت ایران سالهاست که در جریان است. این مذاکرات دلار 76 ریالی را به 649500000 ریال رسانده است. مذاکره از این موفقیت آمیز تر برای آمریکایی ها و امپریالیزم سراغ دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
دیگه دلار را هزار برابر بزرگتر نشون نده!
اینها که مثبت دادند معلومه اصلا مطالب را نخونده و فکر نکرده مثبت می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
دلار باید به مرور از اقتصاد حذف بشه
مگه برجام چند تا بود ؟
یکیشو که تو مجلس پاره کردند
یکیشم آتیش زدند
الان راجع به چی اینقدر به آمریکا التماس می کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
برجام ظریف که برای روحانی خیانت محسوب میشد الان برای رئیسی واجب شرعی شده و با تمام توان دارن واسش التماس میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
متن برجام یه چیزایی داره ک همه ازش بی خبرن
جلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
برای اینکه اون مغز فندوقیت رشد کنه ، از ایران اینتر نشنال و اصلاحات چی ها فاصله بگیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
نه التماس برای برجام درست است و نه لجبازی های بی مورد با آمریکا و پرچم سوزاندن
تحریم های آمریکا به درک: مهم اینه که چند تا گرسنه جهان ستیز از جهان موازی توهمی کره شمالی قدم رنجه کرده اند. اولویت های ما را نشان می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
تبلیغات غرب بر علیه کره شمالی ایجاد توهم کرده
عزیزانی که خود را مشغول بحث وجدل کردید نه از آمریکا ونه از روسیه آبی برای شماداغ نمی شود به فکر خود وکشور خود باشید که هیچکدام قرار نیست برای کشور ما کاری کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
طیب الله احسنتم تبارک الله نخاردپشت من جزناخن انگشت من.
سفر هیات اقتصادی از کره شمالی به ایران نوید بخش باز شدن درهای اقتصاد و رشد بیشتر صنایع و تکنولوژیهای بروز خواهد بود‌ ...لطفا از بورکینافاسو قطب دیگر اقتصاد در دنیا غافل نشیم
هیچوقت آمریکا دوست ندارد ایران فعلی زمین بخورد و همچنین کل اتحادیه اروپا. جوزپ بوزل سال گذشته یه سفر اومد ایران و همه مشکلاتشون یهو حل شد
خخخ یک کلمه در مورد تحریم های جدید نفت ایران ننوشتین
شما اگه دین ندارید جوانمرد باشید ...کجای این تحریم ایران توسط آمریکاست ...با تیتر بزرگ می‌نویسید ایران توسط آمریکا تحریم شد چهار نفر تحریم شدن اینها که کل ایران نیستن؟؟؟
هرچند که دل پری از امریکا دارم و این چیزی از کدخدا بودن عالم،کم نمیکنه.
Usa ولاغیر.
مرگ بر چین پوتین و کره شمالی
چطور شده آمریکایی‌ها دوست دار ما شدن با این تحریمهاشون. اینا که دم آزادی میزنن میخان کشور مارا به گند بکشن من موندم آزادی یعنی زنها لخت بشن اینه آزادی؟ عجبا! اینا 40ساله کشور مارا تحریم کردن هر بار به نحوی ضربه می زنن مرگ بر اسرائیل وآمریکا وانگلیس روباه
سیاستی که ما باید در مقابل آمریکا داشته باشیم باید چگونه باشد؟
بنظر من ما باید به آنها بگوییم که ما سیاست های شما را قبول نداریم شما هم یقینا سیاست های ما را قبول ندارید

ما سیاست های خودمان را داریم شما هم سیاست های خودتان را داشته باشید
ما کاری با شما نداریم و منافع ما را بخطر نیندازید ما هم منافع شما را بخطر نمی اندازیم گذر زمان به ما خواهد فهماند که چه کسی اشتباه می کند
خواهشن حرفت مفت نزنین اگر روسیه چین نبود ایران فلج بود، به کی باید کالا میداد به کی کالا میگرفت،
آمریکا خودش یک دزده نفت سوریه رامیدزده ازاونورکمک اوکراین اسرائیل واتیکان میده
یک سوال چرا غرب و آمریکا نمی خواهد ایران اسلامی ازنظر نظامی خود کفا شود..عزیزان اگر در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتی...الان به داشتن موشک حمایت می کردی...دشمن به خیابان‌های ..شش متری دزفول موشک نه۹...متری می زد حال خودتان تصمیم گیری کنید ممنون میشم
جلیلی را بفرستید مذاکرات هسته خوب انشا ء میخواند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار