استوری عجیب تاجگردون درباره حمید رسایی

نماینده گچساران در مجلس دوازدهم یک استوری درباره حمید رسایی منتشر کرد و از صحبت هایشان قبل از جلسه بررسی اعتبارنامه ها خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ 01 June 2024

به گزارش «تابناک»، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دوازدهم با انتشار یک استوری از عکس خود و حمید رسایی نماینده تهران در اینستاگرام نوشته بود: ایشان آقای رسایی نماینده تهران، کسی که روز تصویب اعتبارنامه تذکر می داد، تند هست و ... ولی آدم بدی نیست.

زیاد به دعواهای داخل مجلس هم اهمیت ندهید. یک روز دعوا می کنند و یک روز هم شوخی.

روز قبلش آمده بود مرا توجیه کند برای نائب رئیسی به او رأی دهم. رأی ندادم ولی دلائلش هم تا حدودی قانع کننده بود. چون می گفت به من رای دهید تا حال چند نفر را بگیرم.

شب قبل از اعتبارنامه هم به من می گفت اعتراضت را از روی این دو نفر برندار. خیلی دوست داشت، دعوا ادامه پیدا کند. کلا این نوع کارها را دوست دارد.

تاجگردون چندی بعد از انتشار، استوری خود را پاک کرد و در توضیح نوشت: یک استوری گذاشتم ۸۰ درصد آنهایی که دایرکت دادند ناراحت شدند، گفتند حذفش کنم. من هم اجابت کردم. آنهایی که دیدند متوجه هستند منظورم چیست و آنهایی هم که ندیدند کنجکاور نشوند، چیز مهمی نبود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
به قول یه روحانی عزیز .. سخت از کار معدن این هست که اخبار ایران رو تماشا کنی و عفت کلام داشته باشی
واقعا اینها همه درد خدمت به کشور و ملت ایران را دارند فقط به فکر منافع فردی و حزبی و منطقه ای و البته خانوادگی.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری