بازدید 4439

محتویات شگفت آور کیف رها شده در پایانه جنوب

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر شیشه بدون صاحب از سوی یگان حفاظت پایانه جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ 05 June 2024

محتویات شگفت آور کیف رها شده در پایانه جنوب

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سرهنگ سیدهادی موسوی روز چهارشنبه در این باره گفت: عوامل یگان حفاظت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران هنگام انجام وظیفه در پایانه جنوب با یک کیف رها شده در ورودی پایانه مواجه می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: با توجه به حساسیت موضوع به ویژه در روزهای اخیر عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران با رعایت اصول و قوانین حفاظتی و مراقبتی به بررسی کیف رها شده پرداختند که با باز شدن در آن مشخص شد کیف رها شده حاوی یک کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه است.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا شخصی نیز در این پیوند شناسایی و دستگیر شده است یا خیر، گفت: با توجه به رها بودن کیف و بی صاحب بودن آن تا این لحظه کسی دستگیر نشده است.

وی اضافه کرد: عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در بررسی بیشتر کیف یک عدد کارت شناسایی متعلق به یک زن از اتباع افغان پیدا کردند که پس از تنظیم صورت‌جلسه موضوع برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط ارجاع داده شد.

خفت‌گیر راننده اسنپ در پایانه جنوب دستگیر شد

فردی که در پوشش مسافر قصد خفت‌گیری با سلاح سرد از راننده اسنپ که زن بود را داشت، توسط پرسنل یگان حفاظت پایانه جنوب دستگیر شد.

محمد حسین عبدالهیان مدیر پایانه جنوب با اعلام این خبر گفت: فرد خفت‌گیر که در پوشش مسافر اسنپ حوالی پایانه با استفاده از سلاح سرد قصد خفت‌گیری از راننده اسنپ که خانم بود را داشت‌ با هوشیاری یگان حفاظت پایانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری