بازدید 2062

یک والیبالیست ایرانی دومین بازیکن برتر لیگ ملتها!

در حالی که تیم ملی والیبال ایران روزهای بسیار تلخی را سپری می‌کند جایگاه ارزنده صالحی جزو معدود نقاط روشن این روزهای تاریک والیبال ایران محسوب می‌شود
کد خبر: ۱۲۴۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ 10 June 2024

یک والیبالیست ایرانی دومین بازیکن برتر لیگ ملتها!

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) آمار انفرادی لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم را منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رده‌بندی تیمی فصل جاری لیگ ملت‌های والیبال باعث شرمساری تیم ملی ایران است اما در میان رتبه‌بندی آماری بازیکنان در پست های مختلف، یک ایرانی جزو برترین‌ها قرار دارد. تنها دلخوشی مردم و والیبال‌دوستان در مسابقات امسال.

در این آمار رسمی فدراسیون جهانی، آرمان صالحی، لیبروی تیم ملی والیبال ایران، با ۴۸ دریافت موفق درخشش ویژه‌ای داشته و به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در پست لیبرو معرفی شده است. تنها مارتین بوژیلوف از بلغارستان با ۴۹ دریافت موفق توانسته از او پیشی بگیرد.

این عملکرد چشمگیر صالحی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نشان‌دهنده توانایی‌های بالای این بازیکن در دریافت است. حضور در این جایگاه برجسته، نه تنها نشان از تلاش‌های بی‌وقفه صالحی دارد، بلکه نمایانگر پتانسیل بالای اوست. در حالی که تیم ملی والیبال ایران روزهای بسیار تلخی را سپری می‌کند جایگاه ارزنده صالحی جزو معدود نقاط روشن این روزهای تاریک والیبال ایران محسوب می‌شود.

صالحی که از بازیکنان با استعداد والیبال ایران محسوب می‌شود، در هر مسابقه با تمرکز و انگیزه بالا به میدان می‌رود و نقش حیاتی در حفظ تعادل تیم دارد.

با توجه به ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها، انتظارات از صالحی بیشتر شده و هواداران امیدوارند که با تداوم این عملکرد درخشان، تیم ملی ایران بتواند در ادامه این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.  

در این جدول مارتین بوژیلوف از بلغارستان با ۴٩ دریافت عالی در صدر قرار دارد. همچنین توبیاس برند از آلمان با ۴۶ و تالس هوس از برزیل با ۴٢ دریافت در رده‌های سوم و چهارم هستند. همچنین کاپیتان ایران یعنی میلاد عبادی‌پور با ٣٧ دریافت سالم رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات