بازدید 3218

پوتین: ما برای هر تغییر و تحولی در اوکراین آماده ایم

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد: ارتش کشورش برای همه سناریوهای احتمالی تغییر اوضاع در قبال اوکراین آماده است. 
کد خبر: ۱۲۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 21 June 2024

پوتین: ما برای هر تغییر و تحولی در اوکراین آماده ایم

به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین؛ رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد: ارتش کشورش برای همه سناریوهای احتمالی تغییر اوضاع در قبال اوکراین آماده است. 


بنا بر این گزارش؛ ولادیمیر پوتین با اشاره به اینکه کشورهای غربی برای سوق دادن اوکراین به اجرای ضد حمله جدید تلاش می کنند، گفت: ارتش ما برای همه تغییر و تحولات احتمالی در اوکراین آماده است.

وی افزود: اوکراین برای اجرای یک ضد حمله جدید تلاش خواهد کرد تا به عنوان یک موفقیت استراتژیک برای آن در سال ۲۰۲۴ تلقی شود.

پوتین ادامه داد: ما می دانیم که آمریکایی ها و اروپایی ها، اوکراینی ها را تحت فشار قرار می دهند تا به هر قیمتی شده، یگان های ما را به مرزهای دولتی بازگردانند. آنها برای ارائه آن به عنوان یک موفقیت بزرگ  در سال ۲۰۲۴ قبل از نشست آتی ناتو و انتخابات آمریکا تلاش می کنند. بیایید ببینیم در واقعیت چه اتفاقی خواهد افتاد.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه غرب اوضاع را تشدید می کند به این امید که روسیه در مقطعی احساس ترس کند، اظهار کرد: «در واقع ما تلاش های تحریک آمیز را می بینیم و زیر نظر داریم. مدتهاست ادامه دارد. همانطور یکه گفتم آنها برای گرم کردن اوضاع و تشدید آن تلاش می کنند. آنگونه که به نظر می رسد آنها به این موضوع دل خوش کرده اند که ما در مقطعی بترسیم.»

وی باتاکید بر اینکه شکست استراتژیک برای روسیه به معنای پایان کشور خواهد بود و به همین دلیل نباید هراسی داشته باشیم و باید به کار خود تا پایان ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: برای روسیه، این شکست استراتژیک به معنای پایان کشور یعنی پایان تاریخ هزارساله کشور روسیه است. به اعتقاد من این برای همه روشن است.

پوتین در پایان بیان کرد: سوالی که خودش را مطرح می کند این است که چرا ترس؟ آیا بهتر نیست تا پایان بجنگیم؟ این همان منطق بدیهی و رسمی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات