بازدید 917

آمار شهدا و مجروحان حملات بامدادی غزه

در حملات بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از شهر غزه، حداقل ۹ فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 03 July 2024

چند شهید و مجروح در حملات بامدادی به شهر غزه

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های محلی بامداد چهارشنبه از حملات ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف شهر غزه خبر دادند.

شبکه «الجزیره» در خبری فوری گزارش داد که منطقه «حی الشجاعیه» در شرق شهر غزه توسط جنگنده‌ها و توپخانه صهیونیست‌ها به شدت بمباران شد.خبرنگار الجزیره از غزه توضیح داد که در پی بمباران منطقه «حی الزرقا» در جنوب شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی، ۵ فلسطینی از جمله ۳ کودک به شهادت رسیدند.

اداره دفاع مدنی غزه هم اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی اشغالگران به منطقه مسکونی در منطقه «الشیخ رضوان» در شهر غزه، ۴ فلسطینی به شهادت رسیده، ۷ نفر مجروح شده و تعدادی نیز زیر آوارها مفقود هستند.رژیم صهیونیستی از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و از زمان آغاز حملات جنایتکارانه به نوار غزه، نزدیک به ۳۸ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و حداقل ۸۷ هزار نفر را نیز مجروح کرده است.

این در حالی است که شامگاه سه‌شنبه دوازده نفر از اعضای دولت آمریکا که به دلیل حمایت واشنگتن از جنگ غزه استعفا دادند، در بیانیه‌ای مشترک این سیاست را همدستی در کشتار مردم غزه خواندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات