بازدید 7583

محسن هاشمی حامل مهمترین پیام پزشکیان

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اصلاح‌طلبان و معتدل‌ها در کشور جور مشارکت در انتخابات را می‌کشند، هر وقت در انتخابات حضور می‌یابند برای ایران در جهان عزت می‌آفرینند.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵ 04 July 2024

محسن هاشمی حامل مهمترین پیام پزشکیان

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ محسن هاشمی روز چهارشنبه - در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان در شهر همدان گفت: در حال حاضر نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند که آرای حداقلی مردم را دارند بنابراین در صورت شرکت نکردن در انتخابات پیش رو رئیس جمهور با پایین‌ترین رای انتخاب شده و کشور را با افراطی که دارد دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: امروز در سرزمین سه هزار ساله همدان، شهر سفال، مبل و منبت، شیر سنگی و دست‌نوشته هگمتانه با مردم فرهیخته‌ای صحبت می‌کنم که انتظار انتخاب رئیس جمهوری خود را دارند.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران یادآوری کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی پرونده یک هزار صفحه در ساواک دارد که اولین صفحه آن مربوط به سال ۱۳۳۷ سفر و سخنرانی در همدان و دستگیری توسط ساواک است. 

 وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارزات خود را از ۲۴ سالگی از همدان شروع کردند، ادامه داد: نمی توان گفت ملت ایران به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی رسیده است؛ آنچه مهم است و باید به آن رسید مردم‌سالاری دینی واقعی، رفاه و معیشت مناسب و عزت برای مردم ایران است، اما این مساله در هر بزنگاه توسط تفکرات افراطی دچار مشکل شده است.

هاشمی ادامه داد: بر این اساس اکنون شاهد مشکلات اقتصادی هستیم که پیاپی در چند سال اخیر تورم بالای ۴۵ درصد و از سوی دیگر ناترازی اقتصادی موجب شده که امکان افرایش حقوق‌ها فراهم نشود؛ ۴۵ سال گذشته متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است که مشارکت در بیشتر انتخابات‌های ریاست جمهوری بیش از ۷۰ درصد بوده است.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی توضیح داد: در انتخابات سال ۱۳۷۶ افزون بر ۸۰ درصد واجدین شرایط و سال ۱۳۸۰هم ۷۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، همچنین در سال ۱۳۹۲ حدود ۷۲ درصد و سال ۱۳۹۶ حدود ۷۶ درصد در انتخابات شرکت کردند، این بدان معناست که اصلاح طلبان و معتدل ها در کشور جور مشارکت مردم در انتخابات را می‌کشند یعنی هر وقت معتدل‌ها و اصلاح‌طلبان حضور می‌یابند برای ایران در جهان عزت می‌آفرینند. 

 هاشمی ادامه داد: کشوری که بتواند متوسط ۷۵ درصد مردم را پای صندوق بیاورد یعنی اعتماد عمومی در کشور حاکم است، اما بعد از سال ۱۳۹۶سه انتخابات برگزار شد که در همه این انتخابات‌ها به دلیل نحوه نظارت استصوابی شورای نگهبان و نبود نامزد مورد اعتماد مردم، سطح انتخابات از نظر رقابت و مشارکت پایین آمد.

وی افرود: در سال ۱۳۹۸میران مشارکت به زیر ۵۰ درصد رسید سپس به ۴۰ درصد و هم اینک در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۳۹ درصد رسید؛ یعنی با این نحوه عمل در چند سال گذشته سطح مشارکت مردم روز به روز کاهش یافته است.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: مهمترین پیام «مسعود پزشکیان» برای مردم این است که با حضور حداکثری در پای صندوق رای نگذارید حداقلی‌ها دولت را در دست بگیرند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
دو تا طلافروشن
یکی سکه شو معقول میفروشه یک تومن
یکی دیگه اتیش میرنه به مال و میفروشه دویست تومن
اخرروز برای اولی دو تا مشتری میاد برای دومی پنج تا
بعد دومیه نمودار میکشه ارررره ما بیشتررر فروختیم هورا
عزیز
اولی دو میلیون کاسب شد تو یک تومن
تازه بدترشو بگم
همه سکه ها مال مردم بوده و باید جواب هم بده
پاسخ ها
شیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
تو برجام هم مفت دادن رفت و هیچی نگرفتند
ادعا هم دارند دوباره امتحان کنند
چقدر رو دارند
رفسنجانی عامل مهمی درایجاد وضع فعلی است چون بسیاری از رویه های غلط توسط ایشان پایه گذاری شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
تاریخ بخون بزرگوار. چیز خوبیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
یا رفسنجانی خیلی بیسواد بود یا مردم را فریب میداد رفته بود ژاپن می‌گفت چقدر برنج گرانتر از اینجا ست ! ولی توجه به دستمزد ژاپنی‌ها و وضع اقتصادی و کشاورزی اینجا و آنجا و قدرت خرید مردم نداشت
یا رفته بود کارخانه کنسرو ماهی ایران گفتند صرف نمیکند گفته بود ماهی که غذا نشد
! هرچی شد بریزید تو قوطی بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
همینه که در پی جمعیت جوان هستن رفسنجانی را نمی‌شناسند از او طرفداری میکنند فکر میکنند در صورتیکه ریشه گرفتاریهای الان را در سالها پیش باید دید
چقدر رو داره اين مرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
خدا پدرش را رحمت کنه. حرف راست را زد.
الان اگر پزشکیان در انتخابات شرکت نکرده بود؛ مشارکت چقدر بود؟؟
تصور نمی کنی بخشی از دلایل پایین آمدن مشارکت مردم عملکرد دهه ۹۰ همین اصلاح طلبان و معتدل ها باشد که کلا ملت را از کارآمدی و توانایی نظام اسلامی مأیوس کردند؟
حقیقت این است که دولت ۳۲ سال دست همین افراد بوده و تنها ۱۱ سال دست احمدی نژاد و رئیسی مردم قضاوت کنند چند درصد مقصر وضع فعلی این ها هستند چند درصد دیگران ضمن این که بعضا این قدر قدرت اقتصادی انشاءالله از راه درست بدست آمده دارند جلوی موفقیت کامل دولت های غیر همسو را بگیرند.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
دلیل اصلی اینکه مردم از انتخابات دورشدن وجود اصول گراهای تندرو و سرخود هستش از روی مصلحت تصمیم میگیرن و مردم فقیرتر و بدبخت تر کردن و انقد با تصمیمات غلط و غیر منطقی مردم را در فشار روح و روانی بیخود قرار دادن که وضعیت این شده یعنی واقعا نمیفهمی اینارو یا منفعتت توی تفهمیدنه؟
گیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
درصد افزایش قیمت اقلام خوراکی در دوسال اول دولت روحانی و دو سال اول دولت رئیسی
برنج ایرانی
روحانی 6 درصد رئیسی 212 درصد
مرغ روحانی -18 در صد رئیسی 183 درصد
شیر روحانی 4 درصد رئیسی 135 درصد
پنیر روحانی 32 درصد رئیسی 161 درصد
گوشت روحانی -7 درصد رئیسی 186 درصد
چای خارجی روحانی 7 درصد رئیسی 76 درصد
منبع بانک مرکزی و مرکز آمار
خود گویای عملکرد دولت هاست.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بله اما به همان اندازه دهه ی ۸۰ هم به پایین بودن مشارکت دامن زد. یادمون نرفته که....
شیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
دققیقا درست است
اسی سال دست اینها بوده و لی طلبکارند
اما دوست عزیز هرچی استدلال کنی یک سری گوششان را بستند و عده ای سایبری دارند که مفقط مخ مخ مخ مخالفند
حقیقت پشت ابر نمی ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
استدلال بسیار پوچی دارید. به تعداد سال که نیست. به نوع رفتار با مردم و رویکردها نگاه کن. یا زندگی در قفس یا زندگی در تعامل با دنیا. مسئله فقط همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
تو که آمار مقطعی تورم شیر و مرغ میدهی چرا بقیه اش را ننوشته ای ،بقیه دوران روحانی که تورم 1000 درصد بود پس چی؟! تازه هنر برجام هم دو سالش اوباما سرکار بود آخر سر
! تو اوج تورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
از این سیو دو سال سی دو ماه شد که اصولگراها چوب لای کار نگذارند .نم.نه بسیار بارزش اف ای تی اف وبرجام ! البته من رای نخواهم داد اما انصاف داشته باشید .
به نظر راست میگه
اگر شورای نگهبان اصلاح طلب تایید نکند بیشتر از 10 میلیون رای نیست اونم همه میدونند کیا هستند.
اصلاح طلبان سوپاپ اطمینان هستند فقط مشارکت رو بالا میبرن و بعد ازپنجره پرتشون میکنن بیرون باز دوباره از در میان تو..الان اگر پزشکیان نبود مشارکت به 20درصد هم نمیرسید.چرا تحویلتون نمیگیرن دوباره میاین ؟
یه سوال، آقای محسن هاشمی در مورد درصد مشارکت در انتخابات 1384 و 1388 - صرفنظر از نتیجه آن - چیزی نگفتند. چرا؟
اصلاح طلبان برای حقوق نجومی و چپاول کشور می آیند و گرنه مگه شیخ حسن دلار از۳ هزارتومان به ۳۰۰۰۰ هزار تومان نرساند مگه برخی اقلام ۲۰۰ برابر گزان نشدن مگه در برجام ما همه چیز را ندادیم چه عایدمان شد واقعا خیلی پر رویید و که همه چیز را گردن دیگران می اندازید .
جلیلی الان پنج در صد بیشتر رای ندارد آنهم قم و سپاه و بسیج و خانواده اش و پزشکیان صفر در صد رای دارد کسانی که به پزشکیان رای دادند که جلیلی نشه.پیچیده است.۹۵در صد مخالف
برید تحقیق کنید ببینید چی بر سر برجام اومد وچه کسی آورد وچه کسانی باعث تحریم‌ها شدن وچه کسانی از تحریم ثروتمند شدند ما عادت کردیم بدونه اطلاع قضاوت کنیم
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری