تبریک جمعیت اعتلا به پزشکیان

جمعیت نهادهای مردمی انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از برگزارکنندگان انتخابات و مردم شریف ایران اسلامی جهت حضور گسترده در انتخابات تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۶۸۷۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۴ 08 July 2024
|
1952 بازدید

تبریک جمعیت اعتلا به پزشکیان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جمعیت نهادهای مردمی انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از برگزارکنندگان انتخابات و مردم شریف ایران اسلامی جهت حضور گسترده در انتخابات تقدیر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛ 

باسمه تعالی به حول و قوه الهی چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری که نماد مردم‌سالاری دینی نظام اسلامی است، مبتنی‌ بر راهبردهای حکیمانۀ رهبر فرزانۀ انقلاب و با حضور و رقابت جدی گروهها و سلایق مختلف سیاسی و در کمال امنیت، آرامش و سلامت، تنها چند هفته بعد از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان به بهترین نحو به پایان رسید و منتخب ملت با آرای مردم مشخص شد.اگرچه در مرحله اول انتخابات میزان مشارکت سیاسی مردم مطلوب نبود اما با حضور قریب ۵۰ درصد مردم در مرحله دوم بخشی از نگرانی عدم مشارکت رفع گردید. 

نابراین اکنون زمان آن رسیده که مسئولان صریح‌تر، علنی‌تر و با دغدغۀ بیشتر، رویکردها و نگاه‌های علمی مختلف را دربارۀ علل این کاهش مشارکت بشنوند و متناسب با آن تصمیم گرفته و دست به اقدامات عملی بزنند.جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم ایجاد کردند، از ملت بزرگ ایران که علی‌رغم همۀ سختی‌های معیشتی و تمام ناملایمتی‌ها، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، صمیمانه قدردانی می نماید. به ویژه که مشارکت ۵۰ درصدی در مرحلۀ دوم فرصتی مجدد داد که با بازبینی رویه ها، شرایط را برای افزایش مشارکت در شأن نظام مردم‌ سالار جمهوری اسلامی فراهم شود.فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه بوده، اصل مشارکت سیاسی برای نظام اسلامی، تثبیت کننده عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

جمعیت اعتلا ضمن عرض تبریک به رئیس‌جمهور محترم و منتخب، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که موفق به کسب رأی اعتماد مردم شریف ایران شدند، صمیمانه بابت تأکید بر وحدت و اجماع داخلی، ذیل سیاست‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی تقدیر می نماید. در این راستا تمام تلاش خود را مصروف کمک به تقویت برنامه‌ها و اقدامات دولت چهاردهم نموده و وظیفۀ خود می‌داند با مشورت دهی همدلانه و مؤثر به دولت کمک کند تا آسایش مردم و پیشرفت کشور محقق شود.جمعیت اعتلا در پایان ضمن تبریک مجدد به رئیس جمهور محترم و منتخب، از برگزارکنندگان انتخابات و مردم شریف ایران اسلامی جهت حضور گسترده در انتخابات تقدیر می نماید.

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟