تعجب تحلیلگران از اقتصاد آلمان

آمارهای اداره آمار فدرال المان، نشان داد که صادرات آلمان در ماه مه به دلیل تقاضای ضعیف چین، ایالات‌متحده و کشورهای اروپایی بیش از حد انتظار کاهش یافت.
کد خبر: ۱۲۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ 09 July 2024

تعجب تحلیلگران از  اقتصاد آلمان

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صادرات در ماه مه ۳.۶ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت، در حالی که تحلیلگران در نظرسنجی رویترز ۱.۹ درصد پیش‌بینی کرده بودند.

تراز تجارت خارجی در ماه مه ۲۴.۹ میلیارد یورو (۲۶.۹۴ میلیارد دلار) مازاد نشان داد که پس از ۲۲.۲ میلیارد یورو در آوریل و ۱۶.۸ میلیارد یورو در ماه مه سال قبل بود.

رویترز گزارش کرد که طبق گزارش اداره آمار، صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا در ماه مه ۲.۵ درصد و صادرات به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا ۴.۹ درصد کاهش یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
محرک اقتصادی اروپا با تحریک آمریکا برای دخالت در جنگ اکراین به سمت خوبی حرکت نمی کند. همدستی انگلیس و آمریکا برای زدن ضربه به پشت اتحادیه اروپا کارسازی خود را نشان داد. اتحادیه اروپا می توانست با یاری روسیه قطب اقتصادی بسیار بزرگتری باشد. نخواست. پوست خربزه کدام کشورها اروپا را که دارای پول واحد است به زیر خواهد کشید؟. اروپا چنان خود را درگیر کرده که امکان تفکر را از دست داده است.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان