گفتگوی تلفنی پزشکیان با بشار اسد

رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که به دنبال ارتقای روابط با تهران است و این مسئله به سود ملتهای دو کشور است.
کد خبر: ۱۲۴۷۲۰۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 09 July 2024
|
2142 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بشار اسد رئیس جمهور سوریه شامگاه امروز سه‌شنبه به صورت تلفنی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد. دفتر اسد گزارش داد، در این تماس، بشار اسد تأکید کرد که روابط بین سوریه و ایران، مبتنی بر وفاداری متقابل و اصولی است که اهمیت خود را از مقاومت در برابر توسعه‌طلبی در یک منطقه ناآرام می‌گیرد؛ منطقه‌ای که مورد طمع استعمار قرار دارد.

پزشکیان نیز تأکید کرد که ایران همچنان از سوریه و مقاومت حمایت خواهد کرد و به دنبال تقویت روابط دوجانبه و اجرای توافقات بین دو کشور است.

در خصوص گفت‌وگوها و پیامهای پزشکیان با مقامات منطقه‌ای، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، روز گذشته در پیامی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تقدیر کرد. پزشکیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است، گفت: حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی داشته و باقدرت تداوم خواهد داشت.

وی ابراز اطمینان کرد که جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟