جولان سهم خواهان در دفتر پزشکیان

با نزدیک شدن به زمان تشکیل کابینه مسعود پزشکیان شواهد اعمال فشار به او در چینش کابینه را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۲۴۹۰۷۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ 20 July 2024
|
5336 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، حدود دوهفته مانده به تشکیل کابینه دعوای سیاسی بین اصلاح طلبان به اوج خود رسیده است و طیف های مختلف یکدیگر را متهم به سهم خواهی و فرصت طلبی می کنند.

این دعوا ها زمانی بیشتر شد که شورای موسوم به راهبردی به ریاست محمد جواد ظریف شکل گرفت که در آن چهره های بعضا ناشناخته که به نظر سهمیه افراد خاص هستند وارد این شورا شدند.

چهره های اصلاح طلب در روزهای اخیر به شدت به عملکرد کمیته های تخصصی شورای راهبردی تاخته اند و صراحتا از تخلفات و اقدامات سخیف در پشت پرده فعالیت این شورا ها نوشته اند.

مسعود پزشکیان که در برنامه های تبلیغاتی اش افتخار خود را عدم وابستگی به چپ و راست و احزاب عنوان کرده بود این روزها به شدت در محاصره احزاب اصلاح طلب گرفتار شده و باید منتظر ماند و دید تا چه میزان قادر به مقاومت در برابر فشارها خواهد بود.

البته به نظر می رسد پزشکیان با عنایت به سوابق پارلمانی اش و شناختی که از شرایط مجلس دارد در نهایت افراد تندرو را در سمت های راس وزارتخانه قرار نخواهد داد که در این صورت احتمالا نیروهای تندرو در شورای معاونین و کادر مدیریتی وزارتخانه ها گسیل خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟