جوکوویچ پیروز نبرد بزرگ تنیس المپیک پاریس/ صربیناتور با شکست نادال برای طلا نقشه کشید!

نواک جوکوویچ با پیروزی دو بر صفر مقابل رافائل نادال راهی مرحله یک هشتم پایانی مسابقات انفرادی المپیک پاریس شد.
کد خبر: ۱۲۵۰۶۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 29 July 2024
|
4698 بازدید
|
۱

جوکوویچ پیروز نبرد بزرگ تنیس المپیک پاریس/ صربیناتور با شکست نادال برای طلا نقشه کشید!

به گزارش تابناک ورزشی، شصتمین نبرد دو بازیکن افسانه‌ای تنیس با نمایش مقتدرانه نواک جوکوویچ آغاز شد و این بازیکن صرب توانست در ست اول پیروزی قاطع ۶-۱ را رقم بزند.

صربیناتور در ست دوم هم ۴-۰ جلو افتاد و کار به نظر تمام‌شده می‌رسید اما نادال که نمی‌خواست متحمل شکستی تحقیرآمیز شود با جنگندگی مثال‌زدنی خود به بازی برگشت و نتیجه را به تساوی ۴-۴ کشاند. با این حال جوکوویچ در ادامه اجازه تکمیل بازگشت را به رقیب دیرینه خود نداد و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ پیروزی را از آن خود کرد. جدال این دو چهره نامدار و اسطوره ای تنیس، تنها یک ساعت و 43 دقیقه به طول انجامید.

نادال به رغم تلاش فراوان برای بازگشت به این بازی در ست دوم این جدال اما موفق نبود و نتوانست انتظار دوستدارانش را برآورده کند. البته ناآمادگی و مصدومیت ماتادور کهنه‌کار و خستگی ناشی از فشردگی برنامه مسابقات در این موضوع بی‌تأثیر نبود. نادال در سن ۴۰ سالگی و پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتی که بیش از یکسال طول کشید، خود را برای المپیک آماده کرد.

در هرحال احتمالا دنیای ورزش امروز شاهد ورق خوردن آخرین برگ از تقابل دو اسطوره بی‌تکرار دنیای تنیس بود؛ تقابلی که ۱۸ سال قبل در گرند اسلم رولان گاروس آغاز شد و امروز در همانجا اما در چارچوب آوردگاه المپیک و با برتری نهایی ۳۱-۲۹ جوکوویچ به پایان رسید. جوکو با کسب این پیروزی با اعتماد به نفسی دو چندان مأموریت خود برای کسب مدال طلا در المپیک پاریس ادامه خواهد داد.

البته کار اسطوره اسپانیایی در المپیک هنوز تمام نشده؛ نادال که چند روز پیش از ناحیه پا مصدوم شد و در یک تصمیم لحظه ‌آخری در مسابقات انفرادی حضور یافت حالا باید تمرکز خود را معطوف به مسابقات دونفره کند، جایی که او و هموطن جوانش کارلوس آلکاراس شانس خوبی برای کسب مدال طلا دارند.

جوکوویچ پیروز نبرد بزرگ تنیس المپیک پاریس/ صربیناتور با شکست نادال برای طلا نقشه کشید!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
دمش گرم نوله ترکوند رافا رو...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟