«سینر» سد راه صدتایی شدن جوکوویچ؛ تثبیت صدرنشینی با قهرمانی در مسترز شانگهای

مسابقات تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای با قهرمانی یانیک سینر به پایان رسید. ستاره ایتالیایی بعد از رافائل نادال در سال ۲۰۱۸ به نخستین بازیکنی تبدیل شد که سه عنوان مسترز را در طول یک فصل کسب می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ 13 October 2024
|
1073 بازدید

«سینر» سد راه صدتایی شدن جوکوویچ؛ تثبیت صدرنشینی با قهرمانی در مسترز شانگهای

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، در دیدار فینال مسابقات تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای که ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد، یانیک سینر مرد اول تنیس جهان به مصاف نواک جوکوویچ اسطوره ۳۷ ساله صربستانی رفت و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
ست اول نزدیک و پایاپای دنبال شد و دو بازیکن به خوبی از سرویس‌های خود محافظت کردند تا کار به تایبریک برسد، جایی‌که سینر با عملکرد بهتر توانست ۷-۴ برنده شود و پیش بیفتد. در ست دوم اما عملکرد قهرمان چهار دوره رقابت‌ها افت کرد و این ستاره جوان ایتالیایی بود که بازی را در دست گرفت و ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا مانع از دست‌یابی پرافتخارترین تنیس‌باز جهان به صدمین جام کارنامه خود شود. بعد از مسابقات ویمبلدون و المپیک این سومین فینال جوکوویچ در مسابقات این فصل محسوب می‌شد.
با این پیروزی سینر ۲۳ ساله برای نخستین بار فاتح مسترز شانگهای شد و تعداد عناوین خود در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را به چهار جام رساند. از سویی بعد از نیمه‌نهایی اوپن استرالیا، این دومین پیروزی سینر برابر جوکوویچ در مسابقات این فصل بود تا دو تنیس‌باز در تقابل‌ها ۴-۴ مساوی شوند.
این بازیکن ایتالیایی هفتمین جام فصل و هفدهمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را تصاحب کرد تا جایگاهش به عنوان بهترین تنیس‌باز حال حاضر جهان را بیش از پیش تثبیت کند. سینر با این قهرمانی صدرنشینی خود تا پایان فصل ۲۰۲۴ را هم تضمین کرد و اولین تنیس‌باز ایتالیایی در تاریخ لقب گرفت که به این افتخار دست می‌یابد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟