جزییاتی در خصوص قتل یک طلبه اهل سنت

فرماندار راسک گفت: تیراندازی به خودروی سه طلبه اهل‌ سنت در شهرستان راسک در شب گذشته (شامگاه دوشنبه) بر اثر اختلافات طایفه‌ای بوده است.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۱۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 06 August 2024
|
3475 بازدید

به گزارش تابناک، سلیم کدخدایی امروز سه شنبه در این باره بیان کرد: شامگاه گذشته افراد ناشناس یک خودرو ۴۰۵ به سمت سه سرنشین یک خودرو پژو پارس که سه طلبه اهل‌سنت بودند، در محدوده بخش پارود شهرستان راسک تیراندازی کردند که در اثر آن یکی از سرنشینان فوت، یک نفر زخمی شد.

وی افزود: این افراد که از مراسم تشییع‌جنازه از شهرستان سرباز در حال برگشت بودند که در محدوده بخش پارود مورد سوءقصد قرار گرفتند.

فرماندار راسک علت این تیراندازی را اختلاف طایفه‌ای شدید عنوان کرد و گفت: جزئیات بیشتر از این حادثه به‌محض تکمیل‌ شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.

ساعاتی قبل فرمانده انتظامی شهرستان راسک گفت؛ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل یک نفر در یکی از محلات این شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان راسک قرار گرفت.

سرهنگ دوم "مرتضی نوری پناه" تصریح کرد؛ بلافاصله مأموران پلیس در صحنه حاضر و اقدامات فنی در راستای شناسایی عامل یا عاملان قتل از همان ساعات اولیه آغاز گردیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان راسک با اشاره به قتل یک نفر از محصلین حوزه علمیه پیشین و مجروحیت یک نفر دیگر خاطرنشان کرد؛ پلیس تمام توان خود را برای دستگیری عاملان این جنایت به کار گرفته و عاملین این اقدام وحشیانه را در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...