اظهار نظر اسماعیلی و مهمدی پس از فینالیست شدن

اسماعیلی پس از فینالیست شدن: آماده یک فینال جذاب هستم./ مهمدی پس از راهیابی به فینال: کشتی مقابل حریف اوکراینی خیلی سختی بود.
کد خبر: ۱۲۵۲۳۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 07 August 2024
|
2626 بازدید

به گزارش تابناک، سعید اسماعیلی پس از رسیدن به فینال و برتری مقابل حریف ارمنستانی، گفت: خدا را شکر مسابقه خوبی را برگزار کردم و آماده یک فینال جذاب هستم.

وی در خصوص اشتباه خود در مسابقه با حریف ارمنستانی، اظهار داشت: یک اشتباه داشت نتیجه را تغییر می‌داد که شکر خدا با اعتراض به موقع مربیان، نتیجه برگشت و نظر داوران تغییر کرد.

اظهار نظر اسماعیلی و مهمدی پس از فینالیست شدن

اسماعیلی با تاکید بر اینکه قد بلند حریف شرایط را برای وی دشوار کرده بود، افزود: برای رسیدن به المپیک سختی‌های زیادی کشیدم، اما خداروشکر با حمایت‌های کادرفنی الان اینجام و می‌خواهم دل همه را شاد کنم.

ملی پوش ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در خصوص دیدار نهایی گفت: برای فینال فردا آماده هستم تا با یک مدال خوشرنگ دل مردم کشور را شاد کنم.

امیدوارم فردا بتوانم مدال طلا بگیرم

علیرضا مهمدی، دیگر کشتی‌گیر فرنگی کشورمان هم پس از برتری مقابل حریف اوکراینی و صعود به عنوان سومین نماینده کشتی فرنگی به دیدار نهایی گفت: کشتی مقابل حریف اوکراینی خیلی سخت بود؛ کشتی‌های نزدیک خیلی انرژی می‌گیرد و سخت است.

ملی پوش ۸۷ کیلوگرم کشورمان افزود: امیدوارم بتوانم فردا نیز کشتی خود را ببرم و به مدال طلا برسم.

اظهار نظر اسماعیلی و مهمدی پس از فینالیست شدن

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...