اعلام زمان پخش فصل دوم «ارباب حلقه ها»

تریلر نهایی و هیجان‌انگیز فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد که در آن شاهد بازگشت سائرون هستیم. این تریلر تاریک و مرموز به محاصره اریگور اشاره می‌کند و اورک‌ها، کوتوله‌ها، الف‌ها و انسان‌ها را در حال آماده شدن برای نبرد بزرگ نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۵۴۴۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ 18 August 2024
|
13474 بازدید

اعلام زمان پخش فصل دوم «ارباب حلقه ها»

 

سائرون در قالب آناتار، سایه‌ای سنگین بر تریلر انداخته است و تأثیر مخرب او بر سلبریمبور را می‌بینیم. سلبریمبور فریاد می‌زند: «تو با من چه کردی؟»، چون تأثیر سائرون بر ساخت حلقه‌های جدید در اریگور به وضوح دیده می‌شود. در جای دیگر، به نظر می‌رسد که اتحاد‌های غیرمنتظره‌ای شکل خواهد گرفت، زیرا گالادریل و آدار برای شکست دادن ارباب تاریکی متحد می‌شوند. آدار هشدار می‌دهد: «دیر یا زود، چشم سائرون سوراخی ایجاد می‌کند و بقیه او وارد می‌شوند.» بالروگ، دامرود، شلوب و درختان سخنگو نیز در این کلیپ جدید ظاهر می‌شوند.

تریلر نهایی فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها
تریلر نهایی با رویارویی شدید بین گالادریل و سائرون به پایان می‌رسد که آخرین بار در پایان فصل اول زمانی که او هویت واقعی سائرون را کشف کرد، دیده شد. سائرون در یک صدای پس‌زمینه می‌گوید: «هر روحی در جهان دیده شده و دیده نشده خواهد دانست که این تو بودی که معمار نابودی آن‌ها بودی.» و سپس این دو با شمشیر و کلاه خود به مبارزه می‌پردازند.

فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها» از ۲۹ آگوست (۸ شهریور) با سه قسمت اول آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...