شکست حمله پهپادی اوکراین به مسکو

شهردار مسکو اعلام کرد که نیروهای پدافند هوایی روسیه دو پهپاد دیگر را که به سمت پایتخت پرواز می کردند، سرنگون کردند.
کد خبر: ۱۲۵۴۹۷۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ 21 August 2024
|
3109 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سرگئی سوبیانین در کانال تلگرامی خود خاطرنشان کرد که تعداد پهپادهای اوکرانی سرنگون شده در آسمان مسکو به ۱۰ فروند رسیده است.

وی ادامه داد: این بزرگترین تلاش نیروهای اوکراین برای حمله به مسکو با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین بوده است و ما به کنترل و نظارت سامانه های پدافند هوایی ادامه می دهیم.

پیشتر بیست و چهارم مرداد، خبرگزاری ها به نقل از منابع امنیتی اوکراینی مدعی شدند که کی‌یف بزرگترین حمله پهپادی خود از زمان آغاز این جنگ را به سمت چهار فرودگاه نظامی روسیه انجام داده است.

یک منبع امنیتی اوکراینی گزارش داد که هدف از این حمله پهپادی، تضعیف توانایی روسیه برای به کارگیری هواپیماهای جنگی برای حملات با «بمب‌های سرشی» (بمب‌هایی که توسط هواگرد پرتاب می‌شوند) بوده است.

 رسانه انگلیسی رویترز همزمان با تداوم حملات اوکراین در منطقه «کورسک» روسیه، در گزارشی دیگری ادعا کرده بود که «نیروهای اوکراینی پرچم روسیه را در شهر سودژا در کورسک پایین کشیدند».

همچنین خبرنگار تلویزیون دولتی کی‌یف ادعا کرد که نیروهای اوکراینی کنترل کامل شهر سودژا که یک مرکز مهم انتقال گاز است را به دست گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
تو چرا خوشحالی تابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...