ماجرای معافیت سربازی فرزند یک استاندار

اقتصاد ایران: سازمان وظیفه عمومی فراجا در پاسخ به ابهامات طرح شده پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد، اعلام کرد: مستندات پرونده معافیت بررسی شد و شبهه وارد شده صحت ندارد و مورد تایید نیست.
کد خبر: ۱۲۵۶۵۳۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 29 August 2024
|
4255 بازدید
|
۱
ماجرای معافیت سربازی فرزند یک استاندار


به گزارش تابناک، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد درباره موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد (سید علی احمدزاده بدین وسیله)، در راستای تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند، مستندات پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است.

به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است. پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آئین نامه مربوطه مورد تأیید قرار داده‌اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آرا، به تأیید رسیده و در نهایت مراتب مورد تأیید اعضا هیئت رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.

بنا بر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت ندارد و مورد تأیید این سازمان نیست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
ما هم پاور کردیم. اگه کسی بدون کمک پسر ۱۸ ساله اش نمیتونه امورات روزمره خودش رو بگذرونه چه طور میتونه استاندار باشه. یا کار استانداری خیلی ساده است یا ...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...