اغفال دختران علاقه‌مند به فوتبال با سوءاستفاده از محبوبیت تیم‌ها

اخاذی و تبلیغ جادوگری توسط لیدرهای زن

تا چند سال پیش حواشی لیدرها فقط مختص لیدرهای مرد بود اما با ورود زنان به ورزشگاه‌ها، لیدرهای زن هم کارشان را در کنار تیم‌ها آغاز کردند و اخیرا حاشیه‌های عجیبی از فعالیت آنها در فضای مجازی مشاهده شده است.
کد خبر: ۱۲۵۸۸۷۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 10 September 2024
|
2398 بازدید

اخاذی و تبلیغ جادوگری توسط لیدرهای زن

به گزارش تابناک ورزشی، لیدرها در فوتبال، حاشیه‌هایی داشته و دارند.  در میان آنها هستند افرادی که فعالیت های مخربی دارند و گاهی درگیری ایجاد می‌کنند، در مواردی اقداماتی برای اخراج و تغییر سرمربی دارند، اگر منافع شان ایجاب کند سکوها را علیه بازیکنی تهییج می‌کنند و گاهی هم در پیشرفت بازیکن تاثیر مثبتی دارند.
برخی از اهالی فوتبال معتقدند سکوها از آنِ لیدرهاست و آنها تعیین می‌کنند که چه کسی با فریاد تماشاگران تشویق و چه کسی تخریب شود. گرچه این مهم در سال های گذشته، نمود بیشتری داشت اما همین حالا چنین مسائلی وجود دارد.
همه این‌ها یعنی حاشیه. البته تا چندی پیش، این حاشیه‌ها فقط مختص لیدرهای مرد بود؛ اما با ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، لیدرهای زن هم کارشان را در کنار تیم‌ها آغاز کردند و اخیرا حاشیه‌های عجیبی از فعالیت آنها در فضای مجازی دیده شده است.
بررسی فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از لیدرهای زن که طرفدار یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری است، در فضای مجازی هم برای خودش نامی دست و پا کرده و با بهره بردن از این شهرت در مسیر سوءاستفاده های بعضا خطرناک حرکت می‌کند.
ویدیویِ یکی از لیدرها در دست است که خانم‌های مخاطبش در اینستاگرام را ترغیب می‌کند تا به صفحه‌ای مراجعه کنند که حوزه فعالیتش، فال‌گیری و جادوگری و مسائل اینچنینی است. جالب اینکه این لیدر(س.ا) کارِ این صفحه را تضمین می‌کند و خطاب به مخاطبانش می‌گوید:«کلی تحقیق کردم تا به این پیج رسیدم. یکی از بهترین‌های ایرانند. اگر فکر می‌کنید که رابطه‌تان سرد شده یا به جدایی کشیده، می‌توانند با خیال راحت برایتان برگردانند. اگر فکر می‌کنید که طلسمی در زندگی‌تان است، حتما به پیج‌شان مراجعه کنید. مطمئن باشید که دست خالی برنمی‌گردید.»
تبلیغ این مسائل توسط لیدرِ تیمی انجام می‌شود که جزو پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر است. یعنی خانمِ لیدر، از شهرت و محبوبیت این تیم استفاده و خودش را در فضای مجازی مطرح کرده و حالا زیر پرچم این تیم، اینچنین برای خودش کسب درآمد می‌کند.
البته این تنها نمونه از این ماجراها نیست! لیدر دیگری (ح.و) هم وجود دارد که به روشی نسبتا قدیمی، در واقع از دخترانِ علاقه‌مند به فوتبال اخاذی می‌کند. لیدر مورد اشاره که احتمالا همتایان دیگری هم دارد، از طرفداران فوتبال پول‌های کلانی می‌گیرد و به آنها قولِ عکس مشترک با بازیکن محبوب‌شان را می‌دهد. این روش از آنجایی شناخته شده و قدیمی است که از سال ها پیش شاهد نمونه های مشابه آن در فوتبال آقایان بوده ایم و با ورود زنان به ورزشگاه ها و پیدایش لیدرهای زن، دایره چنین سوءاستفاده هایی وسیع تر هم شده است.
گفتنی است شایعات و شنیده‌های دیگری هم درباره این نوع لیدرها وجود دارد که تاسف‌آور است. در چنین شرایطی لازم است نهادهای نظارتی و البته خود باشگاه‌ها و ارکان مرتبط در فدراسیون فوتبال، رصد و پیگیری بیشتری روی مشوق ها و لیدرها داشته باشند و فعالیت‌های آنها را تحت نظر داشته باشند. فراموش نکنیم که بی اعتنایی و عدم مقابله جدی با چنین افرادی، ممکن است باعث تبعاتی جبران ناپذیر شود و صدماتی جدی به فوتبال مان و هواداران وارد کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟