تابناک گزارش می دهد

واکنش جبهه مقاومت به عملیات ویژه یمنی ها؛ بیش از دو میلیون صهیونیست وحشت زده شدند

حمله منحصر به فرد نیروهای یمنی و هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی با موشک هایپرسونیک، تمجید گروههای مختلف مقاومت را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۲۵۹۸۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 15 September 2024
|
5160 بازدید
|
۳

بین الملل تابناک: نیروهای یمنی امروز یکشنبه در یک عملیات موفقیت آمیز توانستند عمق خاک رژیم صهیونیستی را با موشک بالستیک مورد هدف قرار دهند.

یک موشک بالستیک یمنی، صبح امروز یکشنبه، با عبور از پدافند هوایی ارتش اسرائیل به یک نقطه در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو اصابت کرد و رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند ارتش این رژیم در حال بررسی علت ناکامی سامانه‌های پدافندی در رهگیری این موشک است.

یدیعوت آحارانوت می‌گوید ۵ اسرائیلی هنگام فرار و رفتن به پناهگاه‌ها حین تلاش برای رهگیری این موشک مجروح شده‌اند.
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره عملیات نظامی ویژه‌ای که این جنبش علیه عمق اراضی اشغالی انجام داد گفت: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: این موشک مسافتی در حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را ظرف ۱۱ دقیقه و نیم طی کرد و موجب هراس و وحشت محافل صهیونیستی شد به شکلی که برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها رفتند. این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و به عنوان نقطه اوج اقدامات قهرمانان یگان موشکی انجام شد که تلاش‌های بسیاری برای توسعه فناوری موشکی انجام دادند تا نیازهای میدان نبرد و چالش‌ها با دشمن صهیونیستی را برآورده کرده و موشک‌ها در اصابت به اهداف و عبور از تمامی موانع و سامانه‌های رهگیری موجود در زمین و دریا که برخی از آنها آمریکایی و برخی اسرائیلی است، موفق عمل کنند.

در این بیانیه تاکید شد: موانع جغرافیایی، حملات آمریکا و انگلیس، سامانه‌های رصد و جاسوسی و مقابله هرگز مانع از آن نخواهد شد که یمن مقتدر وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در یاری رساندن به ملت فلسطین را انجام ندهد و در حالی که در آستانه اولین سالروز عملیات مبارک هفتم اکتبر قرار دادیم، دشمن اسرائیلی باید منتظر حملات بیشتری و عملیات‌ ویژه آتی از جمله پاسخ به حمله جنایتکارانه‌اش به شهر الحدیده و استمرار عملیات پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین باشد.

این حمله موفقیت آمیز و بی سابقه، تمجید گروههای مختلف مقاومت را به همراه داشته است. در این راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن استقبال از حمله موشکی قهرمانان یمن به قلب تل‌آویو، تاکید کرد که این حمله بحران‌های دشمن را تشدید کرد و ضعف و سستی آن را نشان داد.

این جنبش بیان کرد: شجاعتی که مردم یمن در مقابله با ظلم و استکبار آمریکا و طغیانگری رژیم صهیونیستی به نمایش می‌گذارد، تاکیدی بر پایبندی این ملت به ادامه حمایت از ملت فلسطین است.

جهاد اسلامی ادامه سکوت رسمی عربی در قبال جنایات و نسل‌کشی ارتش نازی صهیونیستی در نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: ما عملیات ویژه نیروهای مسلح یمن و هدف قرار دادن یک هدف نظامی در نزدیکی تل‌آویو را تبریک می‌گوییم. ما همچنین از مواضع ملت عزیز یمن و ایستادن آنها در کنار برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای فداکاری در این راه قدردانی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ماهیت سلاح مورد استفاده در عملیات، نوع هدف مورد نظر و سایر جزئیاتی که برادران ما در یمن به ما اطلاع دادند، یک تغییر ویژه و منحصر بفرد است که تأثیرات مهمی بر روند و نتیجه نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت.

ابو عبیده افزود: رژیم صهیونیستی که هنوز در باتلاق غزه غوطه‌ور است و متحدانش در خنثی‌سازی یا رهگیری یک موشک ناکام هستند، قادر نیست جنگ را در جبهه‌های جدیدی گسترش دهد که از آن هزاران موشک دریافت می‌کند و شاهد غافلگیری‌های فراوان خواهد بود. چنین گام احمقانه‌ای توسط دشمن، بدان معناست که نتانیاهو رژیم فرسوده خود را به سوی فاجعه‌ای حتمی هدایت می‌کند.

کتائب حزب الله عراق نیز ضمن تمجید از عملیات نیروهای مسلح یمنی اعلام کرد: این حمله بیش از دو میلیون صهیونیست را وحشت زده کرد.

در بیانیه آمده است: عملیات نیروهای یمنی شکست مفتضحانه را برای آمریکا با همه لشکرکشی و تسلیحات و امکاناتش است که آن‌را در راستای حمایت از صهیونیست‌ها به کار گرفته است.

کتائب حزب الله عراق بیان کرد: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی و رخنه آن به حریم هوایی دشمن آن‌هم در شرایطی که در اوج آمادگی و تحت حمایت کشورهای محور شرارت قرار داشت، اوج بحران صهیونیست‌ها را در نبرد جبهه‌های پشتیبانی ملت فلسطین نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
صدای خرد شدن ستون فقرات اسقاطیل می آید، مقاومت قوی تر از همیشه در حال نابود کردن این غده ی سرطانی است، بیچاره ها به دست و پا و التماس افتادند که بتوانند زمان بخرند و چند ماهی بیشتر زنده بمانند، تمامه تحلیل های اقتصادی از ویرانی کامل اقتصاد اسرائیل و فروپاشی جامعه ی منحوسشان خبر میدهد، بطور حتم امسال عید فطر را در قدس عزیز برگزار خواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
آخرش یمن هم مثل غزه نابود میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
درود بر ملت قهرمان یمن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟