طی 6 ماهه نخست سال جاری ممکن شد

رشد پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

سرپرست مدیریت امور اعتبارات بانک شهر گفت: وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر طی سال جاری؛ همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی پرشتاب، مستمر و بدون وقفه به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۲۶۱۸۳۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 25 September 2024
|
543 بازدید

رشد پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، نسرین نجاتی با بیان اینکه سیاست حمایت و تسهیل ازدواج جوانان همواره یکی از اصول فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی بوده است، گفت: وام ازدواج در این بانک از ابتدای فروردین تا نیمه شهریور ماه با پیش بینی منابع لازم، بدون توقف در شعب سراسر کشور پرداخت شده است.
نجاتی با اشاره به رشد بیش از 130 درصدی پرداخت وام ازدواج در شعب بانک شهر به نسبت سال گذشته،گفت: طی بازه زمانی اعلامی، بیش از 4 هزار جوان ایرانی با حمایت این بانک به خانه بخت رفته اند.
وی با تاکید بر اینکه در 6 ماهه نخست سال، یک هزار فقره رشد را در پرداخت وام ازدواج به نسبت سال گذشته به ثبت رسانده ایم، تصریح کرد: همکاران شاغل در شبکه شعب بانک شهر از هیچ کمکی برای بهره مندی متقاضیان از این وام دریغ نکرده و نخواهند کرد.
نجاتی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و با هدف کمک به فرزندآوری خانواده ها بهره مندی خانواده ها از وام فرزندآوری را تسهیل کرده ایم، گفت: از ابتدای فروردین تا نیمه شهریور ماه رشد بیش از 150 درصدی پرداخت این وام را به نسبت سال گذشته در شعب بانک شهر شاهد بوده ایم و در این مدت در حدود 5 هزار نفر، وام فرزند آوری را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟