آمریکا: احتمال حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان

طبق گزارش امروز شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا و یک مقام دیگر، ایالات متحده حمله زمینی محدود رژیم اسرائیل به لبنان را محتمل می‌بیند اما این مقام‌ها تأکید کردند به نظر نمی‌رسد که تل‌آویو تصمیمی درباره انجام حمله زمینی گرفته باشد.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۲۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ 29 September 2024
|
1379 بازدید

آمریکا: احتمال حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ یکی از این مقام‌های آمریکایی مورد استناد شبکه سی‌ان‌ان گفت که ارزیابی این کشور درباره احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان بر اساس بسیج نیروهای رژیم صهیونیستی و انتقال آن‌ها به مرزهای شمالی و پاک‌سازی مناطق است که می‌تواند آماده‌سازی برای آغاز حمله زمینی باشد.

دیروز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیتر لرنر گفت که ارتش برای احتمال حمله زمینی در حال آماده‌شدن است اما این تنها یک گزینه در حال بررسی است.

هدف رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات هوایی و جنایات اخیر در لبنان، بازگرداندن بیش از 60 هزار شهرک‌نشین ساکن در شمال فلسطین اشغالی نزدیک مرز با لبنان ادعا شده که از زمان طوفان‌الاقصی از بیم حملات حزب‌الله از این مناطق خارج شده‌اند. 

روز چهارشنبه هم ژنرال ارشد صهیونیست، هرزی هالوی گفت که تل‌آویو برای ورود احتمالی نیروهای زمینی به لبنان آماده می‌شود.اندکی قبل از انتشار خبر شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی اسرائیل، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که این رژیم امیدوار است حمله زمینی به لبنان انجام ندهد و ترجیحش این است. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات