امام جمهه یزد در گفتگو با تابناک:

نماینده ولی فقیه در یزد در گفتگو با تابناک: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از پاسخگویی به این جنایت بگریزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد با تأکید بر جایگاه برجسته سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت، شهادت او را ضربه‌ای سنگین برای تمام آزادی‌خواهان و رزمندگان لبنان و فلسطین دانست.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۸۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ 29 September 2024
|
706 بازدید

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در یزد، به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، فرمانده برجسته جبهه مقاومت، اظهار کرد: شهادت این شخصیت بی‌نظیر و مرد الهی توسط صهیونیست‌ها، ضایعه‌ای سنگین برای تمام آزادی‌خواهان جهان است. شهادت سید حسن نصرالله، دلاوری که تمام عمر خود را در راه دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین صرف کرد، قلب همگان را به درد آورد.»

وی افزود: «این شهید بزرگوار حقیقتاً سید جبهه مقاومت بود و با شجاعت و ایمان در برابر ظلم رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد. نهایتاً نیز به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا رسید و به یاران شهید خود پیوست.»

نماینده ولی فقیه در یزد در گفتگو با تابناک: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از پاسخگویی به این جنایت بگریزد

آیت‌الله ناصری یزدی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه شهید نصرالله در جبهه مقاومت، گفت: «انتقام خون این مرد مجاهد و الهی خواسته تمام رزمندگان مقاومت اسلامی است و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از پاسخگویی به این جنایت بگریزد.»

وی در پایان با تأکید بر نقش کلیدی سید حسن نصرالله در پیروزی‌های جبهه مقاومت، اظهار داشت: «راه مقاومت با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و خون این مرد بزرگ چراغ راه مبارزان برای رهایی از ظلم خواهد بود. به فرموده رهبر معظم انقلاب، صهیونیست‌ها بسیار کوچکتر از آنند که بتوانند ضربه‌ای به حزب‌الله وارد کنند.»

وی همچنین تأکید کرد که انتقام خون این شهید والامقام خواسته تمامی رزمندگان مقاومت اسلامی است و رژیم صهیونیستی قادر به فرار از عواقب این جنایت نخواهد بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات