عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تابناک:سید حسن نصرالله، مالک اشتر زمان بود/ مجامع حقوق بشری باید به وظیفه خود عمل کنند

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سیدحسن نصرالله، مالک اشتر زمان بود،گفت: ترورهای رژیم صهیونیستی خدشه‌ای به جریان مقاومت وارد نمی‌کند گفت: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۸۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 29 September 2024
|
507 بازدید

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک بوشهر با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: جریان مقاومت مقتدرتر از قبل برای نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حرکت می‌کند و این ترورها نمی‌تواند خدشه‌ای به جبهه مقاومت وارد کند.

وی افزود: سید حسن نصرالله، بیش از سه دهه رهبری حزب الله لبنان را بر عهده داشت و عامل اصلی بسیاری از توفیقات حزب‌الله در مقابله با صهیونیست‌ها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حمایت استکبارگران و آمریکایی‌ها از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی موجب گستاخی این رژیم شده و مجامع جهانی و حقوق بشری باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سید حسن نصرالله، مالک اشتر زمان بود، تصریح کرد: این مجاهد عظیم الشان، همواره در مسیر ولایت فقیه گام برداشت و نماد ولایتمداری بود.

وی اضافه کرد: یقین بدانید که جبهه مقاومت با این مسائل تضعیف نمی‌شود و اکنون جهان اسلام با اتحاد و همدلی باید برای نابودی این غده سرطانی اهتمام ورزد.

امام جمعه بوشهر گفت: دولت‌های سازشکار در منطقه باید بیدار شوند و در برابر رژیم صهیونیستی بایستند تا نتواند به گستاخی و وقاحت خود ادامه دهد.

صفایی بوشهری ابراز کرد: همه مسلمانان جهان باید با اتحاد در برابر جنایات وقیحانه صهیونیست‌ها بایستند تا در نابودی اسرائیل غاصب تسریع شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات