حمله پاپ به اقدامات رژیم صهیونیستی

پاپ گفت، حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان «غیراخلاقی» و «نامتناسب» است.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۳۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ 30 September 2024
|
802 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان در جریان بازگشت از سفر چهار روزه خود به لوکزامبورگ و بلژیک، در مورد ترور هدفمند «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی در حمله روز جمعه به بیروت گفت که این اقدامات از سوی اسرائیل غیراخلاقی هستند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: «هر روز با غزه تماس می‌گیرم. بیش از ۶۰۰ نفر آنجا هستند و آنها از اتفاقاتی که در حال وقوع است، از جمله ظلم‌هایی که در آنجا رخ می‌دهد، به من می‌گویند.»

پاپ فرانسیس ادامه داد: «دفاع باید همیشه متناسب با حمله باشد. وقتی چیزی نامتناسب وجود دارد، یک گرایش سلطه جویانه که فراتر از اخلاق است، مشهود است.»

وی خاطرنشان کرد: «حتی در جنگ هم باید از اخلاق محافظت کرد. جنگ غیراخلاقی است، اما قواعد جنگ نشان دهنده برخی اخلاقیات است. اما وقتی به این امر احترام گذاشته نشود، می‌توانید چیزهای بدی را ببینید.»

این اظهارات از سوی رهبر کاتولیک های جهان در حالی مطرح شده که به گفته وزارت بهداشت لبنان، در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۳ سپتامبر به اهداف حزب الله حداقل ۸۱۶ نفر کشته و بیش از ۲۵۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات