31 مانده به آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

مدیران چهار بخش جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

مدیران چهار بخش بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از سوی امیرمشهدی عباس دبیر این دوره منصوب شدند.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۸۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ 01 October 2024
|
453 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان – همدان با صدور احکامی جداگانه مدیران چهار بخش این دوره را منصوب کرد. 
براین اساس علیرضا آقایی به عنوان مدیر اجرایی، مژگان وکیلی آذر به عنوان مدیر بخش بین الملل، میثم جمالی به عنوان مدیر بخش ارزشیابی و نظارت، علیرضا سعیدی به عنوان مدیر بخش روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان منصوب شدند. 
بیست و نهمین «جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان» به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان ماه سال 1403 با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم دلی و همراهی ، رشد و آگاهی واعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهرتاریخی همدان برگزار خواهد شد. 
«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثارنمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثر گذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.
 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟