آیا قهرمان المپیک می‌تواند دوباره از جا بلند شود؟

قهرمان پرافتخار کشتی فرنگی می‌تواند دوباره از جا بلند شود و اعتبار خود را پس بگیرد. قهرمان پرافتخار کشتی فرنگی می‌تواند دوباره از جا بلند شود و اعتبار خود را پس بگیرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۰۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷ 02 October 2024
|
3473 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از برنا، محمدرضا گرایی، ستاره کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان، پس از مدت‌ها دوری از اوج، بار دیگر با قدرت به تشک باز می‌گردد. این قهرمان بزرگ که در سال‌های اخیر با نوساناتی در عملکردش مواجه بوده، این بار در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی به دنبال اثبات توانایی‌های خود است.

گرایی که در رقابت‌های انتخابی با دانیال سهرابی، رقابت نزدیکی داشت، در نهایت موفق شد جواز حضور در این مسابقات را کسب کند. داستان سنجاب پرنده سهرابی و بازبینی فیلم توسط داوران به جای خود، اما الان بهترین فرصت است تا مرد بخی باز هم خودش را به همه ثابت کند.

مسابقات آلبانی، فرصتی طلایی برای گرایی است تا ثابت کند که هنوز هم یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان است. او در طی دو سال گذشته با شکست‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شده و از جایگاه همیشگی خود در کشتی فرنگی فاصله گرفته است، اما با توجه به سابقه درخشان و انگیزه‌ای که از خود نشان داده، انتظار می‌رود که در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

هواداران کشتی فرنگی ایران با اشتیاق فراوان منتظر درخشش گرایی در مسابقات جهانی آلبانی هستند. آنها امیدوارند که این قهرمان بزرگ بتواند با کسب مدال طلا، بار دیگر به اوج شکوه خود بازگردد. گرایی که به "کاکو شیرازی" معروف است، همیشه محبوبیت خاصی در بین مردم داشته و بازگشت او به تشک، نویدبخش روز‌های خوشی برای کشتی فرنگی ایران است.

محمدرضا گرایی یکی از ارزشمندترین دارایی‌های کشتی ایران است. او با تلاش و پشتکار فراوان به موفقیت‌های بزرگی دست یافته و الگوی بسیاری از جوانان کشتی‌گیر شده است. امیدواریم که او در مسابقات آبلنی بتواند بار دیگر به اوج شکوه خود بازگردد و افتخارات بیشتری برای کشورمان کسب کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
قطعا گرایی بهترین ایرانه و اینکه با غیرت تموم بر میگرده
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟