اختصاصی تابناک

کارگر طبسی جان باخت و جان بخشید؛ اهدای اعضای بدن میثم به سه بیمار

نوزدهمین اهدای عضو سال 1403 در استان یزد با اهدای اعضای بدن مرحوم میثم معینی، کارگر 36 ساله که در حادثه معدن طبس دچار مرگ مغزی شده بود، ثبت شد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۲۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ 02 October 2024
|
808 بازدید

 

به گزارش تابناک و به نقل از «تابناک استانِ یزد»، نوزدهمین اهدای عضو در  سال جاری در یزد با فداکاری یک هموطن دیگر رقم خورد. میثم معینی، کارگر 36 ساله‌ای که در حادثه معدن طبس دچار مرگ مغزی شده بود، با ایثار خانواده‌اش اعضای بدن خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

دکتر محمد پورشمسی رئیس اداره فرآهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، با اعلام این خبر گفت: «کبد و یکی از کلیه‌های مرحوم معینی در بیمارستان شهید صدوقی یزد به بیماران نیازمند پیوند شد.»

کارگر طبسی جان باخت و  جان بخشید؛ اهدای اعضای بدن میثم به سه بیماررئیس اداره فرآهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: «همچنین کلیه دیگر او به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز ارسال و به بیمار نیازمندی پیوند داده شد.»

پورشمسی خاطرنشان کرد: این نوزدهمین مورد اهدای عضو در یزد طی سال 1403 است و نشان‌دهنده ادامه روحیه ایثار و بخشندگی در جامعه است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟