چندین کشته و زخمی در تله انفجاری حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۵۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ 02 October 2024
|
1734 بازدید


به گزارش تابناک، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالی که گروهی از نظامیان ارتش رژیم اشغالگر نزدیکی شهرک «یارون» رزمندگان مقاومت اسلامی با انفجار یک بمب مخصوص تمامی اعضای این گروه را کشته و زخمی کردند.

حزب‌الله اعلام کرد که این عملیات در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و همچنین دفاع از لبنان و ملت آن انجام شد.

در همین راستا، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد که ۱۴ نظامی رژیم اشغالگر در درگیری با مبارزان حزب‌الله در مرز با لبنان به هلاکت رساندند.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه انتقال تلفات صهیونیست‌ها توسط بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر از منطقه منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد عملیات نظامی متمرکز زمینی را در جنوب لبنان آغاز کرده است و مدعی شد این حمله محدود خواهد بود.

در بیانیه‌ای که در این باره منتشر شده آمده است: بر اساس تصمیم سطح سیاسی، ارتش اسرائیل از ساعاتی پیش عملیات زمینی هدفمند و محدود را در جنوب لبنان علیه اهداف و زیرساخت‌های حزب‌الله لبنان در تعدادی از روستاهای نزدیک مرز لبنان آغاز کرده است.

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های مقاومت لبنان در حالی است که این رژیم از آن زمان، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صدها غیرنظامی لبنانی انجامیده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟