آسایش خود را فدای آرامش مردم می‌کنیم

طعنه سردار رادان به خودروسازان درباره ایمنی خودروها

فرمانده کل انتظامی خودروهای ناایمن را عامل ۶۰ درصد تصادفات فوتی دانست و گفت: پیشنهاد می دهم خودروسازان خودشان و خانواده هایشان از خودروهایی که تولید می کنند استفاده کنند تا ضریب اعتماد به خودروهای داخلی مشخص شود.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۸۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 05 October 2024
|
1337 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک»، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: ما به مردم قول داده‌ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و تامین امنیت یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم است. برای امنیت مردم باید دغدغه‌های مردم را باخبر می‌شدیم به همین دلیل نظرسنجی‌های مختلفی انجام شد تا دغدغه‌های مردم در مسائل امنیت عمومی فراهم شود.

وی با بیان اینکه سرقت، معتادان متجاهر و ترافیک جزو سه اولویت اول مردم بود؛ گفت: به همین دلیل برنامه‌ای برای امنیت عمومی مردم آماده کرده ایم و اکنون به سمتی رفته‌ایم که کارنامه قابل قبولی را در این زمینه به مردم ارائه بدهیم.

رادان با اشاره به طرح استفاده پابند الکترونیک برای مجرمین سابقه‌دار، بیان کرد: موضوع سارقین به ویژه افرادی که شغل آنها سرقت شده است نیاز به کنترل ویژه داشتند چراکه دیده شده فردی ۱۰ بار سرقت کرده است، اما باز بعد از آزادی اقدام به سرقت کرده است! به همین دلیل در ابتدا در ۳ استان به صورت آزمایشی از پابند‌های الکترونیک استفاده کردیم و مشاهده کردیم که آمار سرقتی که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است؛ در پایان ۱۴۰۲ نه تنها آن ۱۹ درصد را به صفر رساندیم بلکه ۶ درصد هم کاهش داشته است.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اکنون می‌توانیم بگوییم ۲۵ درصد سرقت کاهش سرقت و کشف وقوع سرقت ۱۴ درصد افزایش داشته است، گفت: بازدارندگی پابند‌ها بسیار مثبت بود و نتیجه آن را هم در ماموریت اربعین دیدم. البته مالخر‌ها هم در این طرح مورد توجه قرار گرفت و عملیات‌های زیادی در ارتباط با مالخران انجام شد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا سال آینده ۴۰ هزار پابند الکترونیک را برای مجرمان سابقه دار استفاده کنیم، اما نباید از تکلیف شهروندی غافل شد و مسئولیت مردم در این زمینه را هم فراموش کرد.

رادان با اشاره به شهدای فراجا تصریح کرد: خودروی سمند دیگر برای عملیات‌های پلیس فایده ندارد و باید خودرو‌های ضدگلوله پلیس افزایش پیدا کند تا در کنار عملکرد مثبت ماموران در مقابل تروریست‌ها به آنها کمک کند تا شاهد شهادت ماموران پلیس نباشیم.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه در زمان حضور آمریکایی‌ها در افغانستان کشت موادمخدر زیادتر شد، گفت: بالغ بر ۲۱۸ تن کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون کشف شده است و مردم باید بدانند که ماموران پلیس برای کشف این موادمخدر جان خود را کف دستشان قرار داده اند.

طعنه به خودروسازان درباره وضعیت ایمنی خودروها

فرمانده کل انتظامی خودروهای ناایمن را عامل ۶۰ درصد تصادفات فوتی دانست و گفت: پیشنهاد می دهم خودروسازان خودشان و خانواده هایشان از خودروهایی که تولید می کنند استفاده کنند تا ضریب اعتماد به خودروهای داخلی مشخص شود.

وی در بخش مهمی از سخنان خود با بیان اینکه برخی از خودروهای ایرانی ارابه مرگ هستند، گفت: باید بدانیم که 50 الی 60 درصد علت تصادفات فوتی مربوط به خودروهای ناایمن است چراکه در تصادفات نتوانسته است جان سرنشین را حفظ کند؛ موضوع ایمنی خودرو در کاهش جان باختگان تصادف نقش اصلی دارند.

فرمانده کل انتظامی با گلایه از وضعیت بد ایمنی خودروهای داخلی گفت: به خودروسازان پیشنهاد میدهم خودشان و خانواده هایشان از پایین ترین مدل خودرویی که تولید کرده به مدت زیادی استفاده کنند تا مشخص شود ضریب اعتماد آنها به وسیله ای که تولید کرده اند، چقدر است؟!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
اصلاً نمی فهمم این همه مماشات برای چیه!
اینکه ده برابر جنگ تحمیلی و اسراییل و آمریکا به مردم ایران هزینه تحمیل می کنه!
فرصت یک سال دو سال ده سال آخه چه خبره فرصت داشتند با این انحصار.
باز می گویند ما طرح داریم.
می خواهیم خودروی هیبرید تولید کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟