اختلال در سامانه میخک وزارت خارجه و سردرگمی ایرانیان خارج از کشور

در روزهای اخیر، سامانه میخک وزارت امور خارجه کشور با اختلالات جدی مواجه شده است. این سامانه که به منظور خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور و تسهیل امور کنسولی طراحی شده، به دلیل مشکلات فنی نتوانسته است به‌خوبی به وظایف خود عمل کند.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۴۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 07 October 2024
|
941 بازدید
|
۲

به گزارش تابناک، برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که قادر به ثبت درخواست‌های خود نبوده و یا با خطا‌های مکرر در حین استفاده از سامانه مواجه شده‌اند. این اختلال باعث نارضایتی و سردرگمی بسیاری از ایرانیان خارج از کشور شده است

وزارت امور خارجه هنوز به طور رسمی درباره علت این اختلال و زمان برطرف شدن آن اطلاع‌رسانی نکرده است. کاربران از این وزارتخانه خواسته‌اند تا هر چه سریع‌تر اقداماتی برای رفع مشکلات انجام داده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

 
اختلال در سامانه میخک وزارت خارجه و  سردرگمی ایرانیان خارج از کشور
انتظار می‌رود با تلاش‌های فنی، این اختلالات به زودی برطرف شود و سامانه میخک به حالت عادی خود بازگردد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمیدرضا
|
Korea (the Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بر حسب تجربه به عنوان کسی که چند سال هست خارج از کشور کار می‌کنه، سامانه میخک عالیه، ولی وقتی رایزن‌ها قصد صدور تاییدیه مشکل‌دار دارند، تاییدیه را خارج از سامانه میخک صادر می‌کنند.
مهندس IT
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
متاسفانه زیر ساخت برنامه های کاربردی وزارت امور خارجه ضعیف بوده و افرادی که اصلا تخصص اینکار را ندارند بکار گرفته شده اند
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟