عکس: دیدار عراقچی با همتای عربستانی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود در ریاض دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۳۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ 09 October 2024
|
1220 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه که در رأس هیأتی به ریاض سفر کرده بعدازظهر امروز (چهارشنبه) ۱۸ مهرماه با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود دیدار کرد.عراقچی را در این سفر اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، محمد علی‌بک دستیار وزیر و مدیرکل خلیج‌فارس و مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه همراهی می‌کنند.

این سفر به منظور گفت‌وگو درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و تلاش برای توقف این جنایات و نسل‌کشی‌ها صورت گرفته است.

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این در این باره اعلام کرد در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک ایران و هماهنگی با کشورهای منطقه به منظور توقف نسل‌کشی و تجاوزات رژیم اسرائیل و کاهش درد و رنج برادران و خواهران‌مان در غزه و لبنان انجام می‌شود.

عراقچی روز گذشته در جمع خبرنگاران از سفرش به ریاض و برخی پایتخت‌های منطقه خبر داد و گفت: تلاش ما برای اینکه یک حرکت دسته‌جمعی از سوی کشورهای منطقه و اسلامی و جامعه بین‌الملل برای توقف حملات وحشیانه به لبنان صورت بگیرد، ادامه خواهد داشت.

عکس: دیدار عراقچی با همتای عربستانی

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟