اعلام جزییات مراسم تشییع شهید نیلفروشان

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید نیلفروشان علاوه بر اصفهان در شهرهای تهران و مشهد نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۰۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 12 October 2024
|
1554 بازدید

اعلام جزییات مراسم تشییع شهید نیلفروشان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ سردار مجتبی فدا بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: پیکر مطهره شهید نیل فروشان در عملیات تفحص پیدا شده و در اولین فرصت به میهن اسلامی انتقال داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم مشتاق استان اصفهان پیگیر مراسم تشییع و خاکسپاری شهید هستند، جلسه‌ای با خانواده شهید برگزار شد و در این زمینه تصمیم گیری شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همچون همیشه که در تشییع پیکر شهدا از جمله تشییع پیکر شهدا در ۲۵ آبان، تشییع پیکر سرلشکر حجازی، شهید محمدرضا زاهدی و تشییع پیکر دیگر شهدای راه حق حضور داشتند، این بار نیز حماسه خواهند آفرید، افزود: مراسم تشییع شهید بزرگوار نیلفروشان پس از انتقال به ایران برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین علاوه بر اصفهان مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در شهرهای تهران و مشهد نیز برگزار خواهد شد و در نهایت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟