تصاویر افتخارآفرینی هنرمند کوچولوی عصر جدید

پارسا خائف نوجوانی که در برنامه «عصر جدید» توانست با هنر و مهارت‌ خود در آواز خوانی توجه همگانی و محافل هنری را به خود جلب کند، این بار با گروه موسیقی‌اش در جایگاه خواننده و آهنگساز توانست مقام اول جشنواره مهر و ماه دبی را به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۰۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 13 October 2024
|
2062 بازدید
|
۱

پارسا خائف این بار با گروه موسیقی‌اش افتخار آفرید!

به گزارش سرویس فرهنگی تابناک، پارسا خائف، هنرمند جوان و مطرح کشورمان و سرپرست گروه موسیقی iz،  که یکی از گروه‌های راه‌یافته به مرحله اجرای حضوری و پایانی جشنواره مهر و ماه دبی بود، توانست با انتخاب هیات داوران جشنواره، مقام اول را از آن خود کند.

در این گروه موسیقی، آراز قاسمی، نوازنده تار آذری؛ یاور زندآبادی، نوازنده عود؛ و رضا محمدی، نوازنده کمانچه آذری حضور داشتند که همگی در کنار پارسا خائف در جایگاه خواننده و آهنگساز هنر خود را ارائه کردند.

هیات داوران بخش موسیقی این فستیوال عبارت بودند از: فرج علی‌پور، اردشیر کامکار، محمدمهدی گورنگی، مریم قره‌سو و مهدیه محمدخانی.

پارسا خائف این بار با گروه موسیقی‌اش افتخار آفرید!

نخستین جشنواره مهر و ماه شامل بخش‌های موسیقی نواحی و اقوام، عکاسی فیلم کوتاه، تئاتر، شعر، جشنواره غذاهای ایرانی، صنایع دستی و هنری، و دیگر برنامه‌های متنوع هنری می‌شد که از دوازدهم تا بیستم مهر 1403 (از سوم تا یازدهم اکتبر) میزبان هنرمندان منتخب این رویداد بود.

پارسا خائف بعد از برنامه عصر جدید،  جدیت و پیگیری های خود را در عرصه هنر باز هم بیشتر کرده و افتخارات و جوایز بسیاری در این دوره نصیب او شد. دیدار با استادان به نام بین المللی موسیقی نیز به همت خانواده وی و استقبال ویژه این چهره ها از پارسا، از برنامه های او بوده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
ماشالله....پارسا چه بزرگ شده.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟