قیمت دلار نیمایی امروز 23 مهرماه + نرخ ارزها

قیمت رسمی اعلام شده توسط بانک مرکزی امروز (دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳) برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس به ۵۰ هزار و ۶۵ تومان و برای حواله به ۴۸ هزار و ۴۷ تومان رسید.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۲۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ 14 October 2024
|
739 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از مهر امروز (دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳) در سامانه نیما هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۴ تومانی نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۵۰ هزار و ۶۵ تومان و حواله دلار آمریکا نیز با افزایش ۱۴۲ تومانی به نرخ ۴۸ هزار و ۴۷ تومان معامله شد.

گفتنی است که با توجه به بزرگ‌تر بودن نرخ رشد قیمت حواله نسبت به نرخ رشد قیمت اسکناس، علاوه بر کاهش فاصله نرخ نیما با نرخ بازار آزاد، شاهد کاهش فاصله نرخ حواله با اسکناس نیز هستیم. نمودار زیر تغییرات حدود ۲۳۰۰ تومانی نرخ حواله دلار از ۴۵ هزار و ۷۴۲ تومان در تاریخ ۱۸ شهریور تا نرخ ۴۸ هزار و ۴۷ تومانی در امروز را نشان می‌دهد.

قیمت دلار نیمایی + نرخ ارزها

ضمناً قیمت هر اسکناس یورو نیز با کاهش ۲۱ تومانی نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۷۴۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۲ هزار و ۵۳۶ تومان رسیده است

نرخ سایر ارزها و تغییرات آن به تفصیل در جدول زیر آمده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟