درگیری و حمله یک بیمار به دندانپزشک

بدنبال انتشار ویدئویی از هجوم یک بیمار به دندانپزشک و درگیری با او در یکی از مراکز درمانی شهر جاورسیان از توابع خنداب استان مرکزی، که نشان می‌دهد یک بیمار پس از دقایقی مجادله با دندانپزشک با چاقو به او حمله می‌کند، رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی صحت و سقم ماجرا را بیان می کند.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۴۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ 15 October 2024
|
1914 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ روح الله سهرابی با تایید این مورد اظهار کرد: رفتارهای بدین شکل که منجر به ضرب و جرح پزشکان می‌شود به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و نظام پزشکی استان نقش حمایتی خود را از جامعه پزشکی ایفا خواهد کرد.

وی بیان کرد: سازمان نظام پزشکی وظیفه رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکی را دارد و متاسفانه امکان رسیدگی به پرونده های این چنینی توسط سازمان وجود نداشته و در حیطه اختیارات نیست، اما پیگیری خواهیم کرد تا در این موضوع حقی از کسی تضییع نشود و اجازه نخواهیم داد از این دست اتفاقات در سطح استان بوقوع بپیوندند. بروز این اتفاقات زیبنده استان مرکزی نیست و آسیب آن متوجه مردم خواهد شد.

دکتر سهرابی در ادامه گفت: این اتفاقات در حالی شکل می‌گیرد که هم اکنون در شهرستان تفرش سالهاست به دنبال ارائه خدمات دندانپزشکی با حضور دندانپزشک هستیم و متاسفانه تاکنون به سرانجام نرسیده و مردم از این کمبود آسیب می‌بیند اما در یک شهر دیگر شاهد رفتار ناشایست با یک دندانپزشک هستیم. شهرستان زرندیه نیز از وجود دندانپزشک در مراکز دولتی محروم است و حتی در بخش خصوصی نیز کمبود وجود دارد.

وی با بیان اینکه کادر درمان از زحمتکشان جامعه هستند که جان خویش را در کف دست خود قرار داده و برای سلامت مردم ایثارگری می‌کنند، افزود: تلاش کادر درمان با تعرفه‌های ناچیز و نامتعارف، ستودنی است و وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: قیمت ویزیت پزشکان حتی براساس قیمت تمام شده نیست و نامتعارف است و به دلیل شرایط اقتصادی مردم، پزشکان با این تعرفه در حال خدمت رسانی هستند، البته تعداد اندکی از جامعه پزشکان خارج از تعرفه فعالیت دارند و تخلفاتی که گزارش آن دریافت شده توسط سازمان پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دندان های خودم را چنان خراب کردند که نمی شود جبران کرد و الان بعد دو سال باید بکشم.جایی هم نیست شکایت کنم اگر جرات داشتم مرکز دندانپزسکی را تخته می کردم
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟